zondag 16 december 2012

Mijn eerste lipgloss

Iedereen met een make-up stash begint natuurlijk met 1 product soms is dat oogschaduw,soms blush maar bij mij was het lipgloss,een tijdje geleden viel deze mij op tussen mijn stash en ik wou eens kijken of ik hem nog steeds zo leuk vind als vroeger



De lipgloss is natuurlijk niet van een echt merk maar van Diddl en dan nog met framboos smaak.ik was zo trots hier op.

Oke mijn huid ziet er echt niet uit maar let daar even niet op...
Damn deze kleur is echt licht roze,ik kan me eigenlijk niet herinneren dat die zo licht was,voor een kinder lipgloss is het wel een goed pigment.Maar de kleur vind ik eigenlijk niet zo mooi.




Wat was jou eerste make-up product??


2 opmerkingen:

  1. Wat grappig! Mijn erste lipgloss was geloof ik ook van Diddl, alleen is die ergens op een afvalberg te vinden in plaats van mijn stash :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag deze ook niet mer ;D
      Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om deze weg te doen.

      Verwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen