dinsdag 1 januari 2013

Goodbye 2012

Oke,ik had geplant om vééél meer te bloggen zeker nu de kerstvakantie is aangebroken,maar kerstvakantie en zeker de eerste week is nogal druk,familiefeestje na familiefeestje maar nu het 2013 ga ik aan mij goed voornemen beginnen meer bloggen,desnoods meer over lifestyle dan over beauty en fashion, vandaag hoe mijn 2012 was


Oke ik ga niet liegen,2012 was een rollercoaster van emoties,ik heb zware momenten meegemaakt maar ook net weer heel mooie momenten.2012 is voor mij zowel snel als traag voorbij gegaan.wat ik wel geleerd heb van 2012 is dat je van de kleine dingen in het leven moet genieten en dat je niet zomaar moet opgeven, vroeger gaf ik snel op als ik na 5 keer iets niet kon of soms deed ik zelfs geen moeite het leek veel te moeilijk!Maar zie mi nu eens,ik zit eindelijk in een studie richting die me helemaal zit en ik heb ook nog eens werk.

En ja er zijn kleine dingen die het leven mooi maken maar ook iets grotere duurdere dingen die soms het leven nog een tikje aangenamer maken, zo zal ik de citytrip van mijn leven nooit vergeten, Londen  is echt een prachtige stad en soms praat ik er op mijn blog net iets te veel over,maar Londen is zo prachtig.Natuurlijk is Corfu,het eiland waar we deze zomer ook naar toe zijn gegaan prachtig,daar voor gingen we wel elk jaar naar Italië maar dat was op de bergen dit was dus mijn eerste zon vakantie ooit,en goed dat dat deed,voor de eerste keer had ik ook een beetje kleur op mijn bleek snoetje,en ik kwam er ook achter dat ik helemaal niet snel verbrand.

Ook ben ik enorm trots op de relatie tussen mij en mijn vriend die heel 2012 heeft overleeft,sinds de zomer van 2011 zijn we samen en ja,dit gaat voor sommige van jullie heel raar klinken maar ik had nooit een vriendje gehad op enkele kleuterliefdes na.Ik ben enorm trots dat deze eerste relatie meteen ook een goede relatie is en niet een knipperlicht relatie.

Helaas waren er ook mindere momenten van 2012,Zo hadden we een autoongeluk waar ik liever niet te veel over kwijt wil maar door die schok is het gezin waar in ik leef veel hechter geworden

Dit jaar ben ik ook 16 geworden als klein meisje keek ik er naar uit maar om eerlijk te zijn 15 of 16 veel verschil merk ik toch niet


Dus 2013,show me what you got!!
Oh trouwens,wij hebben ook het einde van de wereld overleeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen