woensdag 5 maart 2014

Photodairy

Het is ondertussen al een lange tijd geleden dat ik nog eens een photodairy heb gemaakt dus besloot ik om er weer werk van te maken,vanaf nu ga ik elke maand een photodairy doen.


Toen ik voorbij de switch store miep besloot ik eens binnen te gaan en te zien wat voor muziek  er op de iPad stond van de winkel,tot mijn grote verbazing zat het liedje 'Chelsea' van The Summer Set op deze iPad, en ik die dacht dat niemand ze in België kende!

Dit blijft 'hands down' toch wel één van mijn beste tweets

Arizona Tea...I Love You

Serieus?Moet er tegenwoordig al een gebruiksaanwijzing op cornflakes staan? 

Ik en William besloten een te zien wat voor winkels Wilrijk had,we kwamen o.a. een skate winkel tegen met dit skateboard van Green Day,Oh wat wou ik dat ik kon skaten maar ik heb het eens één keer uitgeprobeerd en dat viel vies tegen.
 

Ik weet dat energiedrank slecht voor me is,maar het is zo lekker!

Ik en Wieuw, hij is nu ongeveer al zo'n  5 jaar mijn beste vriend en hij is echt geweldig!Hij heeft trouwens ook voor enkele outfit foto's voor op mijn blog gezorgt.

Smakelijk!

Een outfit met enkel solden koopjes

Moeten jullie eens een grappig verhaal horen?De eerste dag van de solden had ik voor de grap een 'fake' stretch gekocht, maar toen ik hem in deed bleek hij niet zo fake te zijn!Het staafje is ongeveer zo dik als 4 oorbellen dus met andere woorden: ik heb mijn oor gestretcht!

Deze week passen we op 'Luna' het hondje van de dochter van de beste vriendin van mijn moeder!Het is een super drukke puppy en zowat onmogelijk om te trekken.

Kusjes geven doet ze het liefst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen