maandag 9 juli 2012

Heiligen armbandje

Iedereen kent de rage van een heiligen armbandje wel...
de bedoeling hiervan is eenmaal je ze deze aan hebt doe je hem niet meer uit,zelfs niet als je in de douche zit.De plaatjes(de heiligen) zullen één voor één afvallen de heilige die er het laatst overblijft is jou beschermheilige.


Deze bandjes bestaan al langer dan vandaag maar door de filmreeks Twilight zijn deze bandjes een enorme rage geworden,ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n mega fan ben Twilight en ook niet mee deed met deze rage.
Maar vorige week is daar verandering in gebracht toen ik deze armband van iemand kreeg, maar dan wel niet met heilige maar met katjes!Aangezien ik een echte katten liefhebber ben was ik meteen verkocht,toch hou ik me niet aan de regels want als ik in de douche stap gaat deze uit,ik slaap er wel mee.
Ik vind elke kat op dit armbandje enorm schattig maar stiekem hoop ik toch dat de rosse kat er het langst op blijft,niet dat ik de andere schattig vind maar hier thuis loopt een zwarte en ook een grijze kat rond dus daarom dat ik een rosse kat iets specialer vind


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen