donderdag 28 maart 2013

KCA 2013

Yipie,de examens zijn eindelijk voorbij!
Tijdens de examens waren het de Kids Choice Awards,vorig jaar had ik aal een artikel geschreven over wie wat droeg en dat ben ik deze keer ook weer van plan maar dan met wat vertraging.




Lucy Hale zag er prachtig uit,haar,make-up,jurk,riem,schoenen,tas...alles klopt!
Geef toe geef haar alleen nog vleugels en ze is een echte engel.
De witte jurk en haar donkere haar geven een prachtig contrast en dan de lippen die met de tas matchen en de schoenen met de riem het is allemaal zo mooi en toch zo simpel.You go Lucy!
Bella Thorne gaat voor zilver en het staat haar goed!Simpel stijl haar en dan de jurk waar alle aandacht naar toe gaat.Alleen die schoenen,daar ben ik niet zo wild van die mochten van mijn zwart zijn dat zou beter zijn geweest.

Hoogzwangere Fergie weet precies nog niet echt hoe ze haar figuur in der verf moet zetten want dit is niet echt wat je noemt mooi,vooral omdat het felblauwe wat sowieso de aandacht trekt net bij het ronde buikje is,misschien is deze jurk toch iets meer voor niet zwangere vrouwen?
Selena Gomez weet hoe ze zich van haar goede kant moeten laten zien,blauw is zeker een kleur die bij haar past in combinatie met het witte shortje en die zilveren hakken kan je haar net als Lucy vleugels geven.Aan haar gezicht te zien mist ze Justin duidelijk nog niet.
 
Kids Choice Awards,het is dus vooral voor kinderen bedoelt dus  vind ik dat we Ke$Ha een klein applaus mogen geven om er toch iets of wat normaal naar toe te gaan.Zou het kunnen dat Ke$Ha in de kleerkast van haar opa heeft liggen snuffelen in ieder geval vind ik wel dat het bij Ke$Ha staat mijn enige vraag?Zou ze het niet warm hebben?
Victoria Justice,het meisje waarvan ik vorig jaar zo enthousiast van was en ook dit keer weet ze zich goed te kleden,ik heb er niets op aan te merken,ze ziet er speels en jong uit,misschien niet bepaalt engelachtig maar hé,niet iedereen kan dat zijn.
Op zich staat Katy wel met dit maar ik vraag me af wat er met de Katy is gebeurt die zich vorig jaar zo speels kleden vorig jaar kwam ze met fel blauw haar aan nu in een donkerblauw jurk achtig iets,ik mis toch wel die Katy van toen...h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen