maandag 13 mei 2013

And Thats Who I Am

Ik hou van tags, niet alleen om te doen maar ook om te lezen ik heb zowat het gevoel dat je door tags een persoon nog beter kunt kennen.
Mijn blog weerspiegelt best al goed wie ik ben maar dat kan nog altijd wat beter, daarom dat vandaag de 'And That's Who I Am' tag doen.Zo kunnen jullie mij nog een beetje beter kennen.


 Ik vond vroeger de maan al heel knap. hij gaf licht in het donker en dat terwijl er geen elektriciteit voor nodig was.Wel dat zelfde gevoel heb in nog steeds met noorden licht, ik heb ze al vaak op filmpjes gezien maar nog nooit in het echt.Ergens wil ik deze knappe lichtshow wel zien maar het is daar zo koud...
 Soms verschiet ik er van hoe groot de wereld is en terwijl is die toch nog klein.Ik vraag me vaak af of elke plaats op de wereld al bezocht is door een mens.Soms verschiet ik er zelfs nog van hoe groot Antwerpen wel niet kan zijn en tegelijk toch maar ene klein stadje in België
 Toen ik klein was was de kleine zeemeermin een van mijn favoriete films, onlangs besloot ik om nog eens al mijn favoriete tekenfilms van toen te bekijken en zag ik deze weer en toen besefte ik hoe leuk het niet zou zijn als zeemeerminnen echt bestonden en vooral als ik er eentje was.  
Ik ga niet rond te pot draaien : 15 jaar is best jong om al helemaal verliefd te zijn en dat wist mijn omgeving maar al te goed, toch ben ik nog steeds samen met mijn vriend en dat terwijl dat ik over een klein maandje 17 wordt.Ik werd dan wel jong verliefd maar ik weet dat hij de ware is.
 Ik hou gewoon van Tim Burton films ik weet nog goed dat de eerste die ik ooit zag The Corpse Bride was ik was toen ongeveer 10 jaar en zat in de tekenschool op zaterdag, op een dag besloot de leerkracht dat we deze film moesten zien, ik ben hem nog altijd dankbaar want door hem heb ik Burton leren kennen.

 Eigenlijk kan ik nog eens niet zo goed zingen, maar het lijkt me gewoon super om in een band te spelen.Gewoon optreden en allemaal leuke mensen ontmoeten.Als ik beroemd zou zijn zou ik meteen Ali Tabatabaee van Zebrahead willen ontmoeten.
 Ik weet niet waar ik het vandaan heb,vroeger was ik het nooit en sinds ik een jaar of 14 ben, ben ik toch een beetje paranoia.Ik vertrouw niet snel mensen en verwacht altijd het slechtste.Zo vind ik het bijvoorbeeld eng als de telefoon gaat en het is een onbekend nummer.Heel stom, ik weet het.En ik zou liever spontaner naar vreemden toe zijn maar ik kan het niet.
 Ik kom niet vaak buiten en dat heeft best wel veel te maken met het Belgische weer en dan nog, ook al is het mooi weer ik vind het leuker om thuis te blijven een echte reden heb ik er niet voor ik kom soms wel naar buiten om iets te halen in de winkel of met iemand af te spreken maar dat is het zowat, gelukkig sinds ik een hond heb begin ik deze gewoonte af te leren.

Ja, ik het ADHD.In het begin was ik er erg onzeker door en voelde ik me anders dan de rest 'waarom moest ik pilletjes pakken om rustig te blijven? Waarom moet ik om de zoveel tijd praten met een man hoe het op school gaat?Waarom... ' gelukkig heb ik er mee leren leven en ik voel me er zelfs speciaal door.
 Ik hoor vaak van kinderen van mijn leeftijd dat ze voor hun verjaardag het liefste geld krijgen.Ik ben zo niet ik vind geld zo een onpersoonlijk cadeau het wil zoveel zeggen als 'ik ken je niet goed genoeg om iets leuk voor je te kopen, doe het zelf maar'.Een acht cadeau vind ik veel leuker.
Ik werk in een dierenwinkel, doe dierenzorg en heb thuis 2 katten en een chihuahua 'wat trouwens goed samen gaat'.Ik hou enorm veel van dieren en ik vind dat ik er ook wel goed mee ben.

Zo dat was het dan, ik heb maar een kleine selectie genomen want eerlijk?Ik ben een best ingewikkeld persoon met vele interesses.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen