maandag 16 september 2013

The Autumn Tag

Zoals jullie weten ben ik een echte tag maniak!Zodra ik een leuke tag zie doe ik hem.,The Autumn tag kon zeker niet ontbreken, ik vind het altijd leuk om seizoen's tag's te lezen!Maar ook om te doen, dus als je deze tag ook hebt gedaan laat het me dan even weten want dan lees ik ze zeker!
Dus...For Autumn, what is your...



1.  Favourite thing about it? 
De gezelligheid vind ik erg leuk, in de zomer kijk ik veel minder films, wat opzich geen drama is maar ik vind het altijd heel gezellig om films te kijken terwijl het buiten zit te regenen.
En stiekem vind ik de halloween-collectie van Claire's ook heel leuk!

2.  Favourite drink?
Ik weet dat veel van jullie me gek verklaren maar ik vind koffie helemaal niet zo lekker!Geef mij maar chocomelk, met karamel!!

3.  Favourite scent/candle? 
Vanille en kaneel, allebei heel gezellig geuren, ikzelf heb de luxe om een terras te hebben en ik vind het enorm gezellig om s'avond op een stoeltje, met een dekentje een boek te lezen, met een muziekje met daarbij een lekkere geur.

4.  Best lipstick?  
Ik ben niet heel erg into lipsticks maar ik heb er wel een paar, het valt me toch wel op dat nu het kouder is dat ik toch wel vaker naar lipsticks grijp, en ik vind beskleuren erg mooi!

5.  Go to moisturiser?
Als je de luxe hebt om een redelijk makkelijke huid te hebben is de dagcrème van het kruidvat goed genoeg!

6.  Go to colours for the eyes?  
Paarsachtig-bruin en kakkigroen, zoals Plump Up The Jam en Golden Evergreen van Catrice, niet in combinatie natuurlijk!

7.  Favourite music or band/singer to listen to?
Pardon?Het is niet omdat het herfst is dat ik naar andere muziek luister!Ik luister nog steeds naar o.a. Zebrahead.

8.  Favourite outfit to wear (i.e. boots & a scarf combo)? 
Truien, oh man ik hou van truien en dan het liefst die iets te groot zijn zodat je je erin kan verstoppen.En mutsen, daar hou ik ook enorm veel van!En verklaar en maar voor gek, maar ben ik serieus de enige die het leuk vind om sokken aan te doen?

9.  Autumn treat?
Eigenlijk zit het bij mij heel goed nu, er staat niet meteen iets op mijn wenslijst, alhoewel?Ik wil op het Zebrahead concert heel graag de ketting kopen met het logo van Zebrahead.

10.  Favourite place to be? 
Mijn bed, omdat het lekker warm is
De cinema omdat het gewoon leuk is
En als laatste 'jullie gaan me voor gek verklaren' de trein!Ik ga met de trein naar school en ik vind het steeds heel leuk 'als ik naar huis ga' naar buiten te staren met een muziekje op de achtergrond, is hier nog iemand die de trein op één of andere manier leuk vind?

Even ter informatie: op een of andere manier doet de camera een beetje raar, alle foto's van dit artikel 'buiten de eerste' zijn met mijn ipod gemaakt, en zijn dus niet meteen de beste kwaliteit, die met Belrlioz is zelfs al van vorig jaar!

Ga jij deze tag doen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen