vrijdag 20 december 2013

Photodairy

Hee dat is lang geleden, de rede waarom ik de Photodairy niet meer weekelijks deed was omdat ik simpelweg gewoon niet genoeg foto's had getrokken!


Dit gebeurt dus met mijn smartschool als ik hem een weekje niet openmaak 'holy shit'

Mijn vriend heeft de cd Call Your Friends van Zebrahead gedownload, ja het spijt ons enorm maar de Japanse versie is beter dan de orginele,deze bevat extra tracks.

Chiquita in haar badjasje,ze is nogal bang van de droger maar Chihuahua mogen ook niet te lang koud en nat zijn.

Selfie.

Speciaal voor dat katten hebben we een krabmat gekocht omdat ze anders constant de tapijt vernielen,They love it!

Haha.

Chiqiuita just beinig happy.

Als je van een vermoeide schooldag thuiskomt kan chocolade deugt doen:Dankje Zebrahead!

Kerstversiering in de lift van het gebouw waar ik woon.

Dinsdag,wat hou ik van je!Uitslapen tot 8 uur en alsof dat niet genoeg is om mee blij te zijn werd ik op een dinsdag verrast door veel instagram meldingen.

En toen begon het leerproces,minder leuk!

Ik begon me een beetje te vervelen....

Ik wou een selfie maken toen Belioz begin te photobomben.Berli!!

Op zondag had ik niet veel zin om te leren dus dus leerde ik in mijn bed.

Dit haar experiment moest normaal gezien op mijn blog komen maar het was niet zo'n goed succes.

Dit was het 'resultaat'  het bleef maar één uurtje goed zitten

Alpaca's tekenen tijdens het leren.

Onderweg naar mijn exaam met mijn nieuwe ring van Claire's.Ik haat trouwens het feit dat ik nog zo'n kinderhandjes heb

Chiquita onder de kerstboom.

Nadat we 'ik en mijn moeder' mijn rapport hadden afgehaald moesten we nog drie kwartier op de trein wachten,dus heeft ze me op een chocomelk getrakteerd.

Dit is geen bewerkt effect of make-up ik had plots een regenboog in mijn gezicht, weird!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen