donderdag 2 januari 2014

Slaaploze nacht + 2014

 Ik lag nochtans in bed om 11 uur,maar allemaal gedachten stroomde door zijn hoofd en ik kon niet slapen en voor ik het wist was het alweer twaalf uur,ik ga niet liegen;de laatste periode heb ik wel vaker last van redelijk slaaploze nachten zoals deze maar deze keer besloot ik om even wat te typen in de hoop wat in slaap te komen.


Maar in ieder geval: heb ik jullie al een vrolijk 2014 gewenst?Ik dacht het niet dus bij deze!Hoe hebben jullie het oude jaar gevierd?Ik was bij mijn vriend en hij woont in het deeltje van de oude stad in Antwerpen vlak aan de kaai dus wat hebben we gedaan?Op het dak geklommen en vandaar het vuurwerk gezien:Het was adembenemend!Eerst wouden we vanop het terras maar het dak vonden we toch net iets specialer.
2013 was een prachtjaar!Het is zo bijzonder snel voorbij gegaan,vlak voor we 2014 begonnen ging ik nog even mijn top 5 af in willekeurige volgorde
-Chiquita in huis halen
-Naar Nederland fietsen
-Te gast zijn bij Manneke Paul
-Paraseeelen
-De dag van het Zebrahead concert 'mijn vriend had toen heel veel leuke dingen voor me voorbereid zoals een dagje Oostende,maar toen kwamen we er achter dat alles dicht was,ontdaks dat was het toch een enorm leuke dag/weekend
Ik weet niet wat ik moet verwachten van 2014,ik heb geleerd dit jaar dat als je niets verwacht dat er dan de leukste dingen gebeuren,en af en toe je grens verleggen kan geen kwaad en dat heb ik vandaag al mogen aanvoelen; na jaren me niet meer op ijs te begeven zijn ik en mijn vriend vandaag gaan schaatsen ik ben een aantal keer flink tegen de grond gegaan en ik ben het soort persoon dat van een elleboogstoot al een blauwe plek krijgt,daarna zijn we nog eens in een reuze rat geweest wat over de hele stad uitkeek 'nooit meer!' het MAS was al erg genoeg!

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen