woensdag 25 juni 2014

Bye Bye Old Friend

Ken je dat?Wanneer je een kledingstuk hebt dat je het liefst elke dag zou willen aan doen?En als het in de was zit kan je niet wachten tot het er weer uit is om terug te dragen?
Bij mij was dat het geval met mijn high waisted jeans die ik 2,5 jaar geleden in de New Look had gekocht, ik droeg hem echt zovaak mogelijk!
Hij heeft heel veel van mijn school en stagedagen meegemaakt, deze broek is meegeweest naar Londen en heeft heel Antwerpen gezien, in zijn laatste maand heeft hij ook nog enkele wilde ritjes mee gemaakt in phantasialand.
Maar nu is het dus tijd om van deze broek afscheid te nemen na 2.5 jaar want er zitten verschillende kleine gaatjes in aan de achterkant, juist bij mijn billen.Enkele maanden geleden voelde ik al dat het niet meer lang ging duren voordat hij het begaf, alsnog heeft hij het nog een lange tijd volgehouden.
Vaarwel vriend, ik zal je missen

Dit artikel moet je niet te serieus nemen!

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen