dinsdag 27 december 2011

Door de jaren heen



Van 1996 tot 2011 ben ik heel wat veranderd,zie hier in foto's hoe ik stap voor stap anders werd


Ik ben blij dat ik enig kind ben want anders had ik nog heel hard zitten te twijfelen of ik dit wel ben,van dat schattige meisje wat je nu ziet is er nu niet meer veel van over


Grote ogen,klein mondje,ik heb het nog altijd!
Mijn allereerste ijsje ooit,zie hoe ik geniet!




Spleettandjes....Gelukkig heb ik rond mijn 13de een beugel genomen en nu staan mijn tanden mooi recht

  




Rond 2006(?) hadden we een digitale camera,de vorige foto's waren in gescand

 

Wat hield ik veel van dat petje!







Dit was in de herfst van 2010 Rond Deze periode was ik heel ziek,je ziet dat ook wel een beetje aan mijn gezicht,van nature ben ik al heel bleek maar man,hier ben ik bijna wit!En ook zijn mijn ogen heel dof.
Maar in de lente van 2011 was is weer beter,ik had weer kleur en lachte weer met plezier

Dit is een van mijn rescenste foto's en zie ik er momenteel ook uit.

1 opmerking:

  1. Leuke foto's !
    Ik zag je blog op Quizlet.nl staan, en ik volg hem nu, want hij lijkt me wel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen