zaterdag 31 december 2011

I hate it,i hate it!!!

Iedereen heeft wel iets waaraan hij of zij zich dood aan ergert,soms moet je gewoon al die last kwijt omdat je er anders geen meer aan kan.En ik heb besloten dat nu te doen.Dat ik dit jaar,hoewel het al enkele dagen bezig is,ongeiriteert kan beginnen
Skye Sweetnam


Wat ik enorm hard haat is dat mensen denken dat ze iets van je weten maar ze dat totaal niet doen,ze kunnen zich vergissen,dat snap ik maar ik kan er niet tegen als ze zitten aan te kondigen aan iedereen dat je je arm onlangs hebt gebroken en dat je in een groene plaaster lag,terwijl je er nooit niets van gezegd hebt en dan zeg je nog 'dat is niet waar!' en toch beweert die gene dat dat wel is.Ik weet mijn eigen verhalen wel

Achterbakse mensen,en vooral dan online.Als bijvoorbeeld iemand op facebook zet:Aaagh,ik haat die trut,ze moet uit mijn buurt blijven.Je weet meteen dat het over jou gaat omdat je met die persoon heftige ruzie hebt.En dan als er iemand vraagt wat is er gebeurt antwoord de andere:Kom op chat.Eh?Hallo???Je leest dat dus wel en je weet dat het over jou gaat,als ze echt niet wil dat jij leest wat ze over je denkt zet dat dan toch niet op facebook.

Ik ben persoonlijk enorm fan van nogal onbekende groepen.Als mensen vragen naar wat ik luister ben ik daar ook eerlijk over en als ze het niet mooi vinden is dat voor mij goed,maar waarom zitten ze het dan een aantal maanden er constant over te praten???Omdat ze bekend zijn.Maar enkele maanden geleden zei je nog dat je het niet goed vind,ja maar toen kwamen ze nog niet op tv....What The Fuck???Je vind muziek goed omdat je het mooi vind niet omdat het op tv komt

Mensen die plots met je beginnen te praten niet om bevriend te worden want in feite vinden ze je erg stom,maar ze willen graag eens op je nieuwe ipad,of ze willen dat jij hun mee neemt naar de meet en greet waar jij kaartjes voor won.


Zo dat is er uit....hopelijk vinden jullie mij nu geen zaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen