donderdag 12 januari 2012

Nieuwe cdtjes!

Ik weet dat tegenwoordig iedereen illegaal download, en ik geef toe dat ik ook maar een mens ben en het ook doe.
Maar soms koop ik nog wel cd's zoals gisteren bijvoorbeeld nu de feestdagen voorbij zijn is mijn portemonnee goed gevuld en ja...ik stapte de Saturn binnnen en kwam terug buiten met 2 nieuwe cd's en een smile op m'n gezicht.

Hoewel Hot Chelle Rae nog maar een tijdje bekend is in België ken ik ze al ietsje langer dan de meesten van jullie,ik denk ongeveer rond mei.Toen ik hoorde dat deze groep ook in België begon door te breken wist ik het zeker,als die cd uitkomt hier dan moet ik die hebben!En dat gebeurde ook.Toen ik de Saturn binnen stapte ging ik meteen bij de cd's bij de H kijken.
Ik weet niet of sommige van jullie er al zijn geweest maar als artiesten goed verkopen hebben de meestal een soort van apart plaatsje,waar op een kartonnetje tussen de cd's staat dat je hier die artiest kan vinden,helaas was dat bij Hot Chelle Rae niet het geval en moest ik dus tussen alle artiesten met een H gaan zoeken.En plots toen ik zat te zoeken viel mij plots een album op,meteen pakte ik het om te zien of het was wat ik dacht en ja hoor,het was het debuut album Halestorm,een groep die ik niet zo lang ken maar ongelooflijk goed vond,maar toch verwachte ik niet dat ik  hier,in dit landje dit album kon kopen,want zover dat ik het weet kent niemand in mijn omgeving Halestorm,dus daarom dat ik er ook van verschoot dat er nog maar 1 exemplaar was,die er trouwens nu niet meer staan,want dat schatje heb ik samen met mijn Hot Chelle Rae bij de kassa afgerekend.
Maar nu dus even over naar de cd's,ik zal beginnen met Hot Chelle Rae.Wat trouwens een geweldige cd is,enkel vind ik het minder dat er juist op Jamie's hoofd een sticker plakt,hoewel ik het stiekem ook grappig vind want toen ik 'whatever' zei omdat het niet echt belangrijk was van  die sticker zei ik automatisch 'it does't matter lalala'.
Het eerste nummer I Like It Like That is al meteen een meezinger,ook zingen de jongens van New Boyz even stukje in het nummer,persoonlijk ben ik niet zo'n fan van New Boyz maar dit is een uitzondering,maar als ik eerlijk moet zijn zijn alle liedje super,zeker een aanrader voor mensen die zich eens goed willen laten gaan,niets aan trekken van alles om je heen,gewoon in je ondergoed op je bed dansen is zeker een mogelijkheid met deze cd,behalve dat voor het nummer Why Don't You Love Me,een rustige ballad waar Demi Lovato aan heeft meegewerkt,het was lang geleden dat ik nog eens naar Demi Lovato had geluistert maar toen ik dit hoorde,kippenvel!

En dan de cd waarvan ik nooit verwacht had dat ik hem in huis zou hebben,Halestorm!Je kan het het best vergelijken met Evancense,Within Temptation,Nightwish.... maar enkel dan met minder ervaring,logisch want dit is ook het debuut album.
Maar menses,bangelijke gitaar intro's vooral Dirty Work heeft een intro om achterover van te vallen,maar ook zoals het album van Hot Chelle Rae staat er een ballad op het album genaamd Familiar Taste of Poison,maar mispak je zeker niet omdat het een ballad is want is een ballad met een ruw rock kantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen