zaterdag 14 januari 2012

Review:Fruit And Body body butter van Kruidvat

Vandaag is het de 2de keer dat ik in mijn leven een review schrijf,en het is weer zoals de vorige keer een budget-proof product,geen nagellak maar wel een beauyproduct,namelijk de body butter van het Kruidvat en niet ééntje maar 2.
Qua verpakking zijn de bodybutters van het kruidvat echte beauty's,de pot zelf is doorschijnend en de dop is zwart,en dan zit er nog een sticker op in mooie kleurtjes.En ik vond het helemaal super toen ik thuis merkte dat je deze perfect kon stapelen op mijn bodyshop bodybutter,dat noem ik nu eens praktisch.
Als eerste opende ik Cranberry & Pomegranate en toen ik rook rook ik meteen een heerlijke zoete geur,en ik ben zo'n persoon dat enorm veel van zoete geuren hou,de Blueberry & Lychee vind ik persoonlijk iets minder,zeker niet slecht maar minder zoet.
Toen mijn vinger door de beide body butters deed voelde ik meteen dat de butters ook echt boterig waren,en het klinkt misschien vreemd maar deze substatie van body butter is meer boterig dan de aardbei body butter van de bodyshop en dat terwijl dat de body butters van de bodyshop veel duurder zijn dan die van het kruidvat,en nog niet een beetje ook.
De body butter trekt ook snel in maar de geur is helaas ook snel verdwenen.Het is dus meer om jezelf even snel te verwennen,maar hé,als je van body butters houd zijn deze toch wel aanraders want voor deze prijs kan je niet sukkelen
Ook heb je de de geuren Mango & Papaya en Coconut & Shea Butter;waarschijnlijk ga ik deze aanschaffen een van de dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen