maandag 30 januari 2012

Heerlijk ontspannen

We hebben allemaal van die dagen dat alles tegen zit,Slecht weer buiten,niemand om mee af te spreken niets te doen,niets op tv.Maar de hele dag in je bed blijven is geen optie want dat vind je ook maar saai.
Wat ik het liefst doe is mezelf eens goed verwennen .


Sinds kort hebben wij een gloednieuwe ultra moderne badkamer,waar ik gerust wel  uurtjes in kan blijven ontspannen.En dat doet goed.
Ik begin altijd met alles al klaar te leggen,alle verzorgings producten maar ook een handdoek,het is echt enorm lastig om heerlijk ontspannen uit een bad te stappen en dan te ontdekken dat je geen handdoek binnen handbereik hebt.Zet ook je gsm uit,het is nu even niet belangrijk dat je zal je later wel uitleggen hoe die date met die leuke jongen was.
Niet iedereen heeft een bad,but i'm lucky want ik heb een bad en het is echt heerlijk om daar in te liggen,met veel schuim,het liefst heb ik mijn I Love...bad schuim met de geur van aardbei en milkshake mmmmm.Wat je er natuurlijk ook altijd een bruisbal bij toevoegen helaas zijn die ietsje moelijker te vinden.Maar er bestaan nog veel andere varianten,denk bijvoorbeeld aan badolie
Nog steeds niet ontspannen genoeg???Wat dacht je van een maskertje er bij,ik persoonlijk vind die van Montagne Jeunesse heerlijk,verschillende soorten geuren voor een klein prijsje er zal er vast wel eentje voor jou in zitten.
Als het voor jou nog altijd niet genoeg is kan je een tafeltje naast je bad plaatsen met een glaasje met je favoriete drankje naast je.

Sluit je ogen en blijf zolang tot je wil in bad,laat het gekozen badpruduct lekker goed intrekken en als je er genoeg van hebt ga er uit,smeer je in met bodybutter of bodylotion en geef je gezicht een scrub beurt,je kan ook je huid een scrub beurt geven maar dan moet je daarna wel terug in bad,of ga dan even de douche in.

Lak je nagels,ik weet niet hoe het komt maar ik word er echt rustig van,maar dat kan van persoon tot persoon afhangen,het liefst lak ik op een lazy dag mijn nagels in een fel kleurtje,en terwijl het droogt kijk ik gezellig naar een aflevering van Gossip Girl met een kommetje olijven bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen