donderdag 26 januari 2012

Cobra Starship

Op dit moment scoren ze hier met de hit You Make Me Feel...
Ik ben al langer fan van Cobra Starship en ik was dus ook echt blij toen ik hoorde dat ze in België eindelijk doorbreken was ik ook echt blij.En als echte fan kan ik het niet laten om een artikel over hun te schrijven.

Wat ik heel grappig vind is dat veel denken dat Cobra Starship enkel uit mannen bestaat, dat is totaal niet waar!!!De laatste keer dat ik Vicky-T nog eens goed op foto heb bekeken was ik er zeker van dat ze een vrouw was.Vicky speelt Keyboardgitaar en is een vrouw die echt een prijs verdient,op tour gaan met 4 mannen?Chapaeu!
Het is vast niet de eerste hit die je van Cobra Starship kent,enkele jaren geleden brachten ze ook met Leighton Meester de hit Good Girls Go Bad uit, dat was echt een top moment voor Cobra Starship.Ze deden zelfs mee in het promo filmpje van de VMA's van dat jaar en ze brachten zelfs een bezoekje in België.
Maar toen die hit niet meer te horen was op de radio werd het minder voor hun,de andere singels op hun album Hot Mess werden geen grote hit nochtans hadden ze alles om net zo bekend te worden als veel andere artiesten.

Op dit moment komt You Make Me Feel... nog op de radio en tv maar hopelijk  komt daar verandering en komt er binnenkort hun nieuwe hit Middle Finger hier uit,want dat betekend waarschijnlijk dat de cd ook hier in de winkelrekken gaat liggen.Enkele dagen geleden kwam de clip van Middle Finger uit en het is heel Cobra Starship's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen