maandag 23 januari 2012

Kruidvat kruidenshampoo review.

Ja,weeral een review,ja een weeral van een product van het kruidvat.Maar geef toe kruidvat heeft zoveel budget producten dat je ze gewoon wil proberen.Bijvoorbeeld de kruiden shampoo van kruidvat,een mega grote bus de belooft je haar te ontvetten,en aangezien ik heel snel last heb van vettig moest ik deze uittesten.



De geur bij het openen van de bus is al meteen een minpunt,de geur van kruiden is sterk aanwezig,ik ben persoonlijk meer voor zoete geuren en citrus geuren kunnen er ook mee door,daarom dat ik bijna 2 jaar head & sholders met citrus geur gebruikte.Maar deze geur hoort helaas niet tussen een van deze twee categorieën, maar kom dat is meer een persoonlijke mening.
Bij het knijpen moet je enorm oppassen dat er niet te veel uitkomt, man wat is die shampoo vloeibaar!
Wanneer je je haren wast begint de shampoo lekker goed te schuimen,en ondertussen vergaat de kruidengeur stilletjes aan.

Na de wasbeurt was mijn haar goed ontvet,maar voor hoelang was de vraag,ik hoopte niet op het beste resultaat omdat het een heel vreemde week ging worden,de ene moment scheen de zon,de andere moment was het ijs ijs koud.
Maar wonder boven wonder was alles nog heel goed.pas na 5 dagen werd het weer een heel klein beetje vettig,en dat terwijl  bij mijn vorige shampoo het al weer helemaal vettig was na 4 dagen.
De shampoo heeft zijn werk dus goed gedaan.Een zekere aanrader voor mensen met snel vettig haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen