woensdag 18 januari 2012

Favorite stuff.

Na 2 dagen review's vandaag weer eens is een beetje lifestyle.
Deze keer ga ik wat vertellen over mijn favoriete dingen,kleur,dier,fruit enz.Het is soms intersant om te weten waarom dat deze een favoriet is een waarom.Dit is geen beauty artiekel,dus dit is niet favorieten van de maand,misschien in die toekomst ga ik dat nog posten.


Kleur : Paars,en dat is al zoal mijn hele leven,hoewel ik me nog steeds de tijden kan herinneren dat in de kleuter school de lievelings kleur van elk meisje,ook van mij roze,maar mijn favoriete roze was toen toch het meer roos-paars achtige roze.Vandaag de dag hou ik zowat van elke tint paars

Serie : Gossip Girl!!!Een jaar en een half kocht ik de box van het eerste seizoen voor op vakantie,omdat wij met de auto elk jaar naar Italië gaan,en ik had/heb een draag bare dvd spel,maar dit jaar had ik geen zin om 10 films te zien onderweg,vandaag heb ik nog het 2de deel van seizoen 3 gekocht,het is al eens gebeurt dat ik veel te laat ging slapen en de dag daarna niet wakker kon blijven omdat ik de hele nacht Gossip Girl had gezien

Make-up product : Oogpotlood,ik heb van mezelf best wel grote ogen,met dan nog is het voordeel dat ik lange dikke wimpers heb,dus meestal als ik s'morgens geen tijd heb doe ik toch nog snel mijn oogpotlood op,hoewel ik moet toegeven dat ik in een appartement woon en dat ik het soms even snel in de lift doe.Maar lippenbalsem komt op de 2de plaats,want in de winter wil je niet weten hoeveel velletjes ik heb.

Dier : Dat is makkelijk een kat!!!Het is ookal 12 jaar mijn lievelings dier,en geef toe iedereen wil toch een verwende huiskat zijn???De hele dag lekker niksen.Maar andere dieren hebben ook een plekje in mijn hart,zolang ik me al kan herinneren heb  ik een abbo op de zoo en daar ga ik dus een paar keer per jaar naar toe.

Eten ; Italiaans eten!!!Macaroni,spaghettie,pizza,allemaal heerlijk!!!Maar tegen een lekker vettige pitta met veel looksaus?Daar zeg ik geen nee tegen.

Fruit : Kersen!2 a 3 jaar geleden proefde ik ze voor het eerst!!!Daarvoor vond ik het vies,althans ik dacht het vies was maar toen ik ze in mijn mond voor de eerste keer stak,dacht ik meteen,waarom had ik dit niet eerder gedaan?

Snoep/Snack Skittels!!!En dan nog het liefst de paarse.Jammer dat je enkel de orginele kan kopen hier in belgië en niet de speciale met,ik zeg bijvoorbeeld bessen.Hopelijk...ooit.Maar ik moet toegeven,Oreo komt ook dicht in de buurt,maar het is momenteel geen bedreiging voor de skittels.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen