vrijdag 13 januari 2012

Review:Nagellak Essence Gleam In Blue

Onlangs heb ik van een vriendin als laat kerst cadeau 3 nagellakjes van Essence gekregen,toen ik de kleurtjes zag was ik meteen heel benieuwd en vooral naar Gleam In Blue,die ik vandaag dus heb kunnen uittesten,en toen ik bezig was dacht,hé waarom zou ik er geen review van maken???En dat ga ik nu dus doen,jullie een review geven
De naam zelf zegt al genoeg,glanzend blauw,ik weet niet waarom maar toen ik het flesje opende en naar de lak op het kwastje keek dacht ik op een of andere manier aan een soort van poeder,ja klinkt raar maar waar,maar whatever,ik heb soms vreemde gedachtes dus daardoor komt het waarschijnlijk/sowieso
Ik moet toegeven dat de lak ongelooflijk goed dekt,1 laagje en klaar,je moet er geen 2 keer overgaan en een streperige nagellak is het ook niet en nog een pluspunt is dat ie snel droogt.Ik ben echt verliefd op deze lak!Normaal gezien zou ik dit waarschijnlijk nooit kopen omdat ik in het kruidvat meestal naar de fellere kleurtjes grijp,dus vanaf nu ga ik eens wat vaker bij de zachtere kleurtjes kijken want ik meen het,dit is misschien wel een van de beste die ik Essence heb.
75 Gleam In Blue is voor €1,29 te koop bij kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen