zondag 29 juli 2012

Sumo Cyco

Sinds gisteren is hun nieuwe videoclip'Loose Cannon' te bekijken,dit is de 6de videoclip van de band Sumo Cyco.Een band die ik al sinds het begin van het bestaan ken.De zangeres ken ik al wat langer,ken jij Sumo Cyco nog niet???Tijd om ze te leren kennen!!!

Sumo Cyco kun je onder de categorie rock zetten,dit jaar won Sever ook de award Best Female Rockgodess van Wrecked radio,
Natuurlijk is Sever niet de echte naam van de zangeres,voordat ze haar band had had ze een solo cariere,ze zong onder de naam Skye Sweetnam,waar ik nu toch al 4 jaar lang fan van ben,ongeveer een anderhalf jaar terug had ze haar band,Skye Sweetnam werd zogezegd ontvoert en ingeruild voor haar stoere alter ego Sever,in hun videoclips kun je dat ook zien,wie Sever en wie Skye is.
Waarschuwing,sommige videoclips kunnen nogal angstaanjagend zijn voor mensen die snel bang worden,ik zal altijd even een korte uitleg over de clip vertellen zodat jezelf kan beslissen of je ze kijkt of niet.
Hun eerste videoclip is Limp,de eerste scene is in een ziekenhuis waar een zombie op een ziekenbed ligt,hij word in slaap gespoten door Sever,in zijn droom zien we Skye Sweetnam,voor hem is dat natuurlijk een lekker hapje en hij probeert haar te vangen om haar op te eten,natuurlijk probeert Skye weg te lopen,de clip bevat best veel bloed dus voor de gevoelige zeker niet kijken!!!

De videoclip Mercy heeft niet echt een verhaal en voor elke leeftijd,geen bloed dus,ik vind dit persoonlijk wel hun minste liedje.

INTERCEPTOR is een mini horrorfilm,ik vermoed dat het gaat over Skye,die s'avonds plots onverwachte bezoekers krijgt in haar huis in Cyco City,namelijk 3 clowns,die haar proberen te vermoorden,Op het laatste van de video zien we het nieuwsbericht,met helaas iets niet zo heel leuk.
De videoclip start op 4.27,bloed komt er niet in,buiten een kleine seconde waarin je een stukje van Limp in ziet,,verder zijn de clowns best eng maar thats it.

In Danger zie zelf niet echt het verhaal,maar ik vind het misschien juist daarom de beste videoclip,Hier vind ik Skye/Sever haar haar ook echt mooi,dat blauw staat haar

In Who Do You Want To Be staan vooral de fans in het middelpunt,Ik denk dat de clip gaat over 'een dag uit het leven van sever' je ziet even een lichaam zonder hoofd,maar zonder bloed of dat soort dingen,ooit al eens een barbie zonder hoofd gezien??,Zo ziet het er uit.

Van de nieuwste clip Loose Cannon ben ik niet echt fan,vooral omdat het eerste wat je ziet een dood dier is,maar even voor de duidelijkheid,tijdens het maken van al deze 6 clips is er geen enkel dier gedood dus ze zijn allemaal nep,maar toch vind ik het zielig,voor de rest word Skye aangereden,hierin zie ik ook geen verhaal,het valt me plots op dat hoe meer videoclips ze maken hoe minder je er een verhaal in ziet.


Wat vind jij van Sumo Cyco??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen