zondag 8 juli 2012

Tag: Nailpolish and me

Het is dan wel vakantie maar ik heb het druk druk druk.
Toch wou ik even de tijd nemen om deze toch wel oude maar leuke tag te doen : Nailpolish and me

1.Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Mijn nagellakjes zitten niet allemaal mooi op een rijtje dus tellen is best wel moeilijk aangezien ze kriskras door elkaar staan,ik schat iets in de 70.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Essence en Catrice,ik denk ongeveer evenveel.Het zijn beide erg leuke budget merken maar toch gaat mijn voorkeur iets meer naar Catrice.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Paars en blauw,van sommige twijfel ik of ze paars of blauw zijn maar deze twee kleuren vind je toch het meeste in mijn stash qua blauw van donker nacht blauw tot licht blauw en dit geld ook voor paars,behalve dan van het feit dat ik geen super donker paars heb.

 4.Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Natuurlijk!!Zoals ik hierboven al vermelde heb ik bijvoorbeeld geen donkerpaars,ook heb ik iets in de 70 lakjes en er bestaan duizenden,nee miljoenen tinten dus nee.Maar qua kleuren dus niet tinten heb ik wel alles dus;rood,oranje,geel,groen,blauw,paars,grijs,bruin,roze,zwart,wit,zilver,goud als je het zo bekijkt heb ik wel alle kleuren.

5.Welke nagellak draag je het meest?
Op deze vraag kan ik echt niet antwoorden,ik draag bijna elk kleurtjes evenveel,ik ga dus niet even tellen hoevaak ik elk lakje heb gebruikt,maar op dit moment is Lets Get Lost van Essence zeker een van mijn favorieten.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Gisteren heb ik 4 lakjes weggedaan dus op dit moment geen,hoewel ik me toch afvraag of ik de Nail Colour 3 van Essence nog wel ga gebruiken,de lakejes zijn enorm mooi maar het is zo onhandig om mee te werken aangezien aan elke kant een potje is,voor lipgloss is dit prima maar voor bij nagellak heb ik toch mijn bedenkingen

7. Gebruik je een basecoat?
Nee,ik ben er gewoon te lui voor en ik heb simpelweg ook geen basecoat en ookal zou ik mezelf ooit beloven dat ik het zou kopen ik doe het toch niet ik vind het een beetje geld verspilling voor iemand die al sowieso niet veel geld uitgeeft.

8. Gebruik je een topcoat?
Ik heb er eentje hier staan en die gebruik ik voor lakjes die snel afgaan dan blijven ze langer.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Ik heb een stempel van Essence maar ik kan hier niet mee werken dus dan maar met de losse hand.

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Créme,dat gaat toch makkelijker overal bij,wat niet wil zeggen dat is  glitter/shimmer finish niet mooi vind.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Helemaal niet,soms heb ik van die periode's dat ik totaal geen zin heb in nagellak.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geen,ik heb een enorme drukke week achter de rug en had geen tijd om even een lakje te kopen en ik koop niet elke week een lakje,zelfs niet elke maand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen