zaterdag 16 februari 2013

Esssence Trend Edition Oz The Great And Powerful

Jaja Essence komt weer met een nieuwe LE dit keer geïnspireerd op film Oz The Great And Powerful die in maar in de bioscoop verschijnt.
In Maart zou de collectie verschijnen en als je iets ziet wat je wil kan je er maar beter snel bij zijn de LE van Essence zijn snel uitverkocht,en ik kan er van meespreken.


Natuurlijk konden oogschaduws niet ontbreken in de collectie 01 goodness, 02 kindness en 03 generosity zijn de namen van de oogschaduws,ik vind het alleen jammer dat 01 goodness en 02 kindness zo hard op elkaar lijken,maar de ene is meer naar de blauwe kant en dan andere meer naar de groene toch ben ik benieuwt om ze te swatchen om te kijken welke van de 2 ik nu leuker vind.



Dit keer zijn er ook oogpotloden in een aparte kleur ik weet persoonlijk niet of ik deze wel graag wil.
Trouwens volgens sommige word een lijntje boven je ogen weer helemaal in dit najaar dus misschien voor de durvers onder ons een groen of blauw lijntje in plaats van het standaard zwart??De oogpotloden zijn verkrijgbaar in de kleuren 01 fragile but feisty en 02 china girl.


De film zal waarschijnlijk veel magie bevatten en Essence kon het niet laten om ook wat magie in de lippen balsems '01 glinda the good en 02 master of magic' te steken blijkbaar zouden deze van kleur veranderen en blijkbaar zou dat bij iedereen anders zijn omdat de kleur die je krijgt van je natuurlijke lipkleur afhangt.Klinkt leuk maar ik heb zelf een lipgloss die van kleur zou moeten veranderen,wel zelf merk ik niet zo veel maar klink wel leuk om te proberen misschien is er verandering gebeurt in de Essence kwaliteit.


Cream blush,je komt het vaker en vaker tegen ook deze collectie heeft er een.Je bent er fan van of niet en ik persoonlijk ben er niet echt fan van ik vind het nogal plakkerig wat ik nu zonde vind want 01 beware the wicked witch is zo'n mooie kleur.Misschien ga ik cream blush toch nog een kans geven 
Ook kon in deze collectie geen highlighter missen,mooi kleurtje maar vooral leuk printje,eigenlijk zonde om te gebruiken maar ja dat zei ik ook over de blush in de LE Cherry Blossom Girl maar toch gebruik ik hem.Ik gebruik niet zo vaak Highlighters maar 01 the great and powderful is toch wel erg welkom 

Crack lakjes waren in de zomer van 2011 het van het.Nu zie je ze minder vaak toch wilt essence een poging doen om ze terug in straatbeeld te brengen,leuk geprobeerd maar ik ben er niet wild van,zonde want de kleuren zijn echt mooi het is gewoon dat ik crack lakjes niet mooi vind.In ieder geval ze noemen 01 Master of Illusion, 02 Winds of Change, 03 Good Witch, 04 Winged Wonder en 05 Delicate but Determined.





Soms doet Essence nog iets extra in de collectie vaak gaat dat over een make-up tasje maar dit keer gaat het over een ketting,zwart satijn lint en een groen steentje ik durf te wedden dat deze ketting ook in de film voor komt



Ik ben niet zo enthousiast over deze LE enkel de highlighter spreekt me aan,volgende keer hopelijk beter

1 opmerking:

  1. Hallo,

    je schrijft super leuke artikeltjes maar je spelling is echt ronduit slecht! Misschien als je dat wat verbeterd wordt je nog succesvoller!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen