vrijdag 15 februari 2013

Knuffelbaar

Oke,gisteren was het Valentijn en ik heb dat natuurlijk gevierd,In Antwerpen was er Cinema Valentijn,een gratis openlucht Cinema een beetje ouderwets maar toch heel gezellig.
Maar een openlucht cinema is natuurlijk best wel koud dus een sexy kleedje is een absolute NO TO GO.
Wat moet je dan uit de kast halen???


Gisteren was ik zo druk bezig met mijn vriend dat ik helemaal was vergeten foto's te maken!!Maar ik kan wel een beschrijving geven.
-Een dikke coltrui met Scandinavisch printje
-Een iets of wat versleten jeans met daaronder natuurlijk een dikke legging om geen kou te lijden
-Paarse -soort van- cowboy boots

Oke als je het zo leest ziet het er best vreemd uit maar geloof me ik heb Cinema Valentijn overleeft en volgens mijn vriend zag ik er knuffelbaar uit en als ik er over nadenk wat is belangrijker : Er sexy uit zien en alle jongens die naar je kijken of er schattig uit zien en het feit dat je vriend je de hele tijd wilt knuffelen,ik denk dat voor mij die keuze gemakkelijk is dus meiden; de volgende date die je in de kou beleeft, trek dan iets warm aan en laat dat kleedje thuis.Inspiratie vind je hier onder.




Wat heb jij aangedaan met Valentijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen