zondag 1 december 2013

Dingen die ik al heb gedaan

Ik wil een leuk leven leiden,ik wil dingen mee maken die ik kan na vertellen en alhoewel ik nog maar zo'n 17 jaar op deze aardbol rond loop vind ik toch dat ik hier al goed in geslaagd ben, ik heb redelijk veel dingen gedaan, een jaar geleden heb ik al zo'n post gemaakt maar zie dit maar als een soort update van de dingen die ik in mijn leven gedaan heb.




Ik corfu ben ik gaan paragliden 'wat een ervaring: je ziet eens wat een vogel ziet'en ik moet zeggen dat het er veel enger uitziet dan het is ;je moet gewoon niet denken aan het feit dat je zoveel meter boven de grond zit met een parachute.

Ik ben tot nu toe één keer naar Zebrahead geweest en heb daar al meteen 3 plectrums gevangen,oke ik geef toe:ééntje daarvan was de plectrum van het voorprogramma maar die vond ik ook heel goed.

In Antwerpen hebben ze zo'n slotenmuur vlak naast de schelde geplaatst, de eerste week dat die er stond kochten ik en mijn vriend meteen een goedkoop slot in de koopjeshal om onze liefde te bevestigen, ons slot staat er nog!


Ik het station van Geel kun je ergens mijn naar vinden op het voetstuk van een paal, het is wel grappig als ik er nu nog eens voorbij kom en mijn naam daar zie.

Ik heb in mijn leven al twee vallende sterren gezien bij de eerste was ik een jaar of 12 en mijn wens was toen om the Jonas Brothers te ontmoeten 'is me gelukt' de 2de wens ga ik nog niet verklappen.

Het is niet iets heel ergs bijzonder ofzo, met een workshop kon je je eigen parfum maken,ik heb thuis zo'n 2 flesjes, je kan ze zelf niet kopen in de winkel.

'Hallo ik zit in dierenzorg?Het zou een schande zijn als ik nog geen koe had gemolken'
 
Ik kan het me nog zo goed herinneren; ik en William waren onderweg naar Torhout, voor Zebrahead 'e, om iets te eten' en plots terwijl we aan het rijden waren zei hij 'schat,kijk!er staan zebra's in die wei!We zijn snel uitgestapt om er wat foto's van te maken en om ze even te aaien.

Op The Big Live heb ik dit gedaan!Foto's kan je terug vinden op mijn twitter, niet op mijn blog.

Kennen jullie het MAS in Antwerpen?Daar kan je op het dak lopen.Het is niet echt mijn ding, ik vond het nogal hoog, eng en het waaide bovendien nog eens, leuk is anders!

In Corfu heb ik dit gedaan,om eerlijk te zijn is het een beetje overrated, geef mij maar de parachute inplaats van die banaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen