donderdag 19 december 2013

Wanted:Fallout jas

 Ik zat onlangs weer eens naar enkele videoclips te bekijken tot ik weer eens Fallout van Marianas Trench bekeek 'deze had ik al een tijd niet meer gezien' en toen viel me plots een detail op wat me nog nooit was opgevallen; hoe mooi de jas van Josh in deze clip wel niet is!

Die details zijn echt mooi, je houd er natuurlijk van of niet en ik vind het prachtig, eerlijk;ik zou nog verwegen om zelf deze jas te kopen!
Zelf heb ik een jas 'zonder de details' die hier enorm op lijkt maar ik weet niet of ik zo handig ben om deze zelf om te toveren tot dit soort jas.Ik weet natuurlijk dat dit een mannenjas is maar mij kan het niet veel schelen,ik vind hem mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen