maandag 13 februari 2012

Tag: Als ik een ... was, was ik ...

Ja,alweer een tag,wat ben ik origineel,maar ik heb geen inspiratie dus vandaar ook dat ik niet blog,maar anyway,ik ben deze tag al op verschillende blogs tegen gekomen en vandaag ga ik hem ook doen


Als ik een maand was, dan was ik juli
Als ik een dag was, dan was ik  vrijdag
Als ik een planeet was, dan was ik Pluto
Als ik een zeedier was, dan was ik een zeerob
Als ik een richting was, dan was ik zuid
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een slaapzetel
 Als ik een vloeistof was, dan was Gesmolten kaarsvet
Als ik een boom was, dan was ik kerstboom 
Als ik een gereedschap was, dan was ik lijm
Als ik een bloem was, dan  ik vergeet-me-nietje
Als ik een weersoort was, dan was ik wisselvallig weer
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik eclectische gitaar
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik dromerig
Als ik een kleur was, dan was ik paars
Als ik een emotie was, dan was ik verliefd
Als ik een soort fruit was, dan was ik een kers
als ik een geluid was, dan was ik krakend brandend haardvuur
Als ik een element was, dan was ik aarde
Als ik eten was, dan was ik spaghetti bolognese
Als ik een auto was, dan was ik een roze barbie auto

Als ik een plek was, dan was ik een bos in de morgen
Als ik een stof was, dan was ik fleece
Als ik een smaak was, dan was ik pikant
een voorwerp was, dan was ik een afstandsbediening
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog
Als ik een liedje was, dan was ik I Don't Care van Fall Out Boy
Als ik een paar schoenen was, dan was ik: Dr Martens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen