woensdag 1 februari 2012

TAG: Mijn alfabet


Nee,ik geef het toe,ik ben niet getagt maar als ik ga wachten tot ik getagt ben voor een leuke tag,wie weet hoe lang dat gaat duren.Dus doe ik het lekker zelf nah!En vandaag die ik de tag:mijn alfabet


Age:15 en een half,ik ben op 3 juni 1996 geboren maar normaal gezien was ik geplant voor ergens juli,maar ik moest weer eens anders doen.
Best friend: pfff,ik haat het eigenlijk omdat echt te zeggen,alsof je maar 1 beste vriend of vriendin kan hebben,mijn vriendenkring is niet echt groot maar ik heb wel goede vrienden,die ik 100% kan vertrouwen en mij in moeilijke tijden steunen.
Chore you hate: ik moet niet veel doen,de tafel dekken en afruimen en mijn kamer opruimen,maar dat laatste haat ik toch het meeste.
Dreamhouse: Ik heb niet een droomhuis maar meerdere,aan de ene kant zou ik in zo'n schattig huisje willen wonen is de stijl van sneeuwwitje en de zeven dwergen,maar een luxe villa met een groot zwembad,sauna,vlak naast de zee,zoals in de stijl van wild child lijkt me ook heerlijk,maar aan de andere kant zou ik geen nee zeggen om in een appartement in de stijl van Gossip Girl te leven
Essential start of your day: Mijn wekker gaat om 6 uur af,maar pas om 6.30 ben ik uit bed,ik moet mijn tijd nemen om wakker te worden,gelukkig is mijn wekker mijn docking dus sta ik elke morgen op met muziek naar keuze,het liefst begin ik met een nummer met een rustig tempo maar dat stilletjes aan ietsje wilder word.

Favorite color: Paars!Binnenkort word mijn kamer hernieuwd en mijn muren worden paars,mijn allereerste nagellak die ik ooit kocht was paars,mijn achtergrond van mijn blog,paars,zelfs van alle skittels vind ik de paarse het lekkerste.
Gold or silver: Toch wel zilver,aangezien ik een lichte huid heb en donker haar past dat ook heel mooi bij mij.
Height: 1.65 ik ben best blij met die lengte zo ben ik niet te klein,maar als ik hakken draag zie ik er niet belachelijk groot uit.
Instruments I play: Een tijdje kon ik gitaar spelen,wat ik het meeste speelde was 'Mieke Heeft Een Lammetje' ik weet niet of ik het nu nog kan,een gitaar stemmen heb ik nooit gekund
Job Title (most recent): Geen is nogal logisch aangezien ik 15 ben
Kids: Daar denk ik nog niet aan hoor,hoewel dat ik een tweeling altijd leuk heb gevonden
Life is incomplete without: Alles wat ik lief heb inclusief mijn katten
Music that you always listen to: Toch wel onbekende zangers/zangeressen/bandjes ik ben al ongeveer 4 jaar fan van Skye Sweetnam,en sinds ik haar heb leren kennen is er een hele nieuwe muziek wereld voor me open gegaan
Nickname: Heb ik niet echt,mijn ouders blijven me soms nog steeds Julieke noemen maar of dat een echte nickname is?
Overnight hospital stays: Toch behoorlijk wat,toen ik geboren was al 5 weken ik was te vroeg geboren.En als klein meisje kreeg ik ook een tropisch virus waardoor ik weer moest daar overnachten,en dan ook nog is een gebroken
bias or fears: Ik ben toch wel bang van de dood,waar en hoe zal het gebeuren???Ook besef ik soms dat elke seconde dat ik leef dat dat een seconde minder is.
Quote from a movie: Pfff moeilijk ik heb er zo veel,onder andere: I got robbed! It was awesome! van Eurotrip.
Reason to smile: De kleine dingen die me gelukkig maken in het leven,de vakantie,mijn vrienden zelf bloggen maakt me deels gelukkig.
Siblings: Geen,ik ben enig kind!
Time you wake up: Op schooldagen gaat mijn wekker af om 6 uur maar pas om 6.30 ben ik uit bed,in de vankantie of weekends sta ik meestal rond 9-10 uur op
Underwear: Ik vind de hipsters van de Forever 21 het beste.
Very important date this year: Heb ik niet echt op dit moment
Worst habit: Dat ik steeds alles uitstel
X-ray’s you’ve had done: Echt veel,ooit ben ik er in geslaagd om mijn teen tussen de spaken van een fiets te steken,gevolg was een gebroken teen,ook stak ik ooit mijn vinger tussen de auto deur en toen ik 2 maand geleden flauw viel moest er ook eentje gemaakt worden voor mijn tanden,ook heb ik al emerie scans gedaan.
Yummy food you make: Al zeg ik het zelf,ik ben best goed ik het maken van cupcakes en muffins maar dat telt zeker niet onder de categorie eten??
Zoo animal: Deze vraag vind ik niet leuk!!Ik hou van bijna alle dieren waarom moet ik er eentje tussen kiezen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen