donderdag 26 april 2012

Tag:Show You Mobile Phone

Welke telefoon heb je?Sony Ericson Aspen
Hoelang heb je deze telefoon al?Sinds 12 april,wat lang he!Zwaar sarcasme,maar mijn vorige gsm,een Samsung Corby is onlangs gesneuveld en deze was bijna 2 jaar en een half oud.En dat is dan een touch!
Welke telefoon zou je willen hebben?Ik geef toe dat ik liever een Blackberry of Iphone had gehad,vooral vanwege de leuke hoesjes maar deze vielen wat uit mijn budget,en dat terwijl mijn Sony Ericson maar €89 koste,daar kon ik niet voor sukkelen!En hij werkt een beetje zoals een Blackberry
Kun jij zonder je telefoon?
Een dag,ja.een week zou nog lukken maar een maand zeker niet!Ik sms vooral met mijn vriend en dat is zowat elke avond,behalve als we samen op kamp zijn.Maar ook vind ik het handig om snel iets te laten weten aan iemand.
Wat voor kleur heeft jouw telefoon?Grijs en wit

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen