zaterdag 5 mei 2012

Hell Bunny

Vandaag ga ik het weer over een  kleding merk hebben,en meestal als ik het over kleding merken heb gaat het niet over grote merken zoals D&G of Gucci of Prada.Nee bij mij gaat het over de meer alternatieve,onbekende merken zoals vandaag en ik heb het deze keer over Hell Bunny.

Hoe kan je Hell Bunny het best omschrijven???Het is een beetje Retro meets Gothic.Ik persoonlijk zie Audrey Kitching wel in zo'n jurk rondlopen maar bij wie het zeker past is de Vlaamse BV Ann Lemmens.Maar ook is Taylor Momsen al in een Hell Bunny rok gespot.
En het maakt ook niet uit of je vormen hebt,want Hell Bunny heeft enkele jurken ontworpen special voor de wat rondere vrouwen onder ons,en geloof me voor dit soort jurken zijn rondingen mooi.

Waar ze precies de Hell Bunny kleding overal verkopen weet ik niet.Ik heb Hell Bunny leren kennen door de Kings & Queens in Antwerpen en daar hebben ze bijna altijd wel een kleine voorraad,ook heb in ze ooit in een winkeltje in Herentals gezien maar vraag me niet waar en in Londen was er een winkel vol Hell Bunny en die was natuurlijk in Camden Town.
Online bestellen kan ook op http://www.sohos.co.uk/
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen