donderdag 24 mei 2012

Wishlist

3 juni is het weer zo  ver,dan ben ik weer een jaartje ouder,ik denk niet alleen dat dat ik een nieuw getal maar ook cadeautjes krijg.En natuurlijk heb ik een wishlist die ik natuurlijk graag met jullie wil delen.

Misschien is het ook handig om op voorhad te zeggen dat ik best wel veel wil maar zeker niet alles krijg.Maar ik vind wishlisten opstellen altijd heel leuk.

Perziken showergel!!!Ja ik hou van de geur van perzik en in mijn blogpost over bodybutters wel weten.En ik ben zo dol op deze geur dat ik deze wil in douchegel,ik heb zelf al enorm veel gezocht maar ik vind hem niet dus de persoon die me deze geur in een douchegel kan geven ben ik heel dankbaar.

Wat ik ook heel graag wil is een leuke pyjama,vooral de pyjama's van de new look zijn super leuk.Dus even voor de duidelijkheid:geen saaie pyjama maar een leuke originele!

snoep!!!Ik wil lekker snoep voor mijn verjaardag,liefst skittels,ik bestel nooit online maar ik ken de site http://www.usfoodz.be/ en als ik deze zie begin ik altijd een beetje te kwijlen,allemaal zo lekker!Maar natuurlijk ben ik met een oreo of een zakje schepsnoep van het kruidvat ook erg blij.

Gossip Girl Seizoen 4 deel 2,het is de enige die nog ontbreekt in mijn Gossip Girl verzameling en natuurlijk wil ik die compleet.Nu het 5de seizoen ook volop bezig is gaat deze waarschijnlijk ook op dvd komen en die moet ik dan ook hebben,maar dat is kletspraat voor over enkele maanden

Leuke oorbellen.Natuurlijk ben ik ook erg blij met een ring of armband maar liever geen ketting.Het liefst wel iets wat bij me past,Claire's heeft leuke oorbellen maar die gaan niet lang mee,Bijou Brigette is een aanrader!

Een handtas.Liefst eentje die niet te klein is,ik neem namelijk altijd best wel veel mee.Zeker nu het lekker warm wordt neem ik alles mee wat van pas kan komen,lippenbalsem,deo,zonnebril een bolero voor als het wat kouder word,dus met een clutch kom ik niet ver.

Een tijdje geleden schreef ik een blogpost over Essence geuren en hoevaak ik ook naar de kruidvaten in Antwerpen ga,ik vind ze nergens!!Ik wil het liefst Like A Day In Te Candy Shop, maar Like A Walk In The Summer Rain klinkt ook interensant.Eigelijk ben ik benieuwt naar ze allemaal en ik zou zo blij zijn kon ik er eentje ruiken.

Benefit foundation,en zelf gebruik ik niet echt vaak foundation,maar het is vooral voor de verpakking,kijk dan hoe leuk!!Dan maakt het bijna niet meer uit of het nu mijn kleur is of niet
Sinds kort is mijn kamer helemaal hernieuwd,ik mis nog enkele spulletjes onderandere een leuke vuilbak,in de blokker zie ik er soms echt leuke onlangs eentje met een retro printje,maar met een printje van Londen zou ik ook niet erg vinden.
Ook heb ik nog enkele fotolijstjes nodig voor aan mijn muur en die vind je ook in de blokker.

Wat ik ook mega graag wil hebben is wreck this journal,het is een soort dagboek maar dan wel met opdrachten,en ik wil heeeet!Een korte uitleg hier over
Laat je creativiteit los op Wreck this journal. Je mag er mee gooien, 'm onder de douche nemen of 'm volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek Wreck this Journal staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten. Je mag alle opdrachten door elkaar heen uitvoeren op de manier zoals jij dat wilt. Het resultaat is vaak verbluffend en bovendien verslavend. Als je eenmaal een Wreck this journal hebt volgekladderd/geschreven en geplakt, wil je meer... 
Het is te koop voor 11,99 maar ik weet gewoon dat het een goede bezigheids therapie voor mij gaat zijn.

En nog eens voor de duidelijkheid,ik krijg niet alles!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen