dinsdag 15 mei 2012

Bodybutters

Een tijdje geleden zette ik op mijn blog een bloppost over mijn showergels. Vandaag ga ik het zelfde doen maar dan wel met mijn bodybutters.En die voorraad is in een korte tijd toch best wel veel gegroeit.
Bodybutters zijn vooral handig als je last hebt van een droge huid.Ikzelf heb er niet zoveel last van maar bodybutters zijn gewoon erg fijn.

Sinds kort realiseer ik me steeds meer en meer dat perzik misschien toch wel in mijn top 5 van favoriete geuren hoort.Deze bodybutter is er deels de oorzaak van dat ik het besef.Steeds als ik deze ruik krijg ik meteen een vakantiegevoel.Ik heb al in de bodyshop naar de douchegel gezocht maar ik vond hem niet.En ook heb ik deze bodybutter niet meer gezien dus volgens mij was het helaas een Limeted Edition.
Wat ook een heerlijke zoete geur is zijn aardbeien.Deze bodybutter was ook de 2de bodybutter die ik ooit had.Deze is echt superzoet.Wat me enorm opvalt aan bodybutter van de bodyshop is dat de geur sterk aanwezig is en ook geld dat voor deze aardbei bodybutter

Deze is zeker niet mijn favoriete bodybutter.Hij ruikt wel zoet maar lang niet zo zoet als de aardbei en perzik die ik net liet zien.Ik ben persoonlijk niet echt fan van het geurtje.Het stinkt niet en ik gebruik het soms nog maar ik ga deze geur vast niet opnieuw kopen als hij op is.
 De bodybutter met vitamine E is geurloos.Waarom is deze dan bijna op???Omdat het een wondermiddel tegen striemen is!Ik had er echt super veel maar door deze bodybutter zijn ze bijna allemaal weg.Zeker een aanrader voor meisjes met striemen.
 Over deze twee bodybutters had ik al een review geschreven dus ga ik het hier niet echt over hebben aangezien mijn mening over deze 2 nog steeds niet verandert is
En dan als laatste de Coconut & Shea Butter bodybutter van Kruidvat,helaas verkopen ze de Mango & Papaya niet meer en ik heb ze ook niet meer in huis kunnen halen maar wel heb ik deze en ik moet zeggen dat hij wel lekker ruikt.Een vakantie in hawai in de badkamer,zo ruikt het.!

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen