zondag 4 maart 2012

Showergels

Ik hou van douchen,en nog het liefst met een lekker geurtje er bij.Ik persoonlijk varieer het liefst met geuren,de ene moment een zoete geur de andere moment een iets zachtere geur.Op dit moment heb ik 12 showergels,en die deel ik graag met jullie.
Misschien is het goed om te beginnen met de meest en langst gebruikte showergel te beginnen,ik heb deze echt al super lang,de bus zelf niet maar dit geurtje blijf ik opnieuw en opnieuw kopen,namelijk de Tahiti kokosnoot showergel,hij is lekker tropisch en zeker een goede oppepper voor in de winter maar he,in de zomer is deze ook perfect,voor mij is dit zeker een tijdloze geur

Hoewel ik daarnet zei dat Tahiti de meest gebruikte is,gebruik ik op dit moment de Vogue douchegel met katjes ietsje meer,kijk dan gewoon naar de verpakking,je wordt er blij van!!!Of ik alleszins toch....
De geur is ook heerlijk,ik kon het moeilijk beschrijven dus na wat zoekwerk kwam ik er achter dat de geur jasmijn en witte chocolade was,ik ga eerlijk zijn,ik weet niet hoe jasmijn ruikt en bij witte chocolade denk je niet meteen aan een douche gel,maar geloof me het is yummy

Dit kleine flesje van Dove is niet enkel een showergel maar ook diep voedend,het heeft niet echt een specifieke geur,het is een soort creme geur,niet echt iets voor mij en ik zou het ook niet meteen kopen maar het voedt de huid wel en dat is wel een pluspunt.

Dit is net als de Tahiti heeft deze showergel de geur van kokos,met het verschil dat dit meer in de richting van de geur van de chocolade reep van Bountey gaat,en dat flesje dan,een zwarte kat!Als je weet dat katten mijn favoriete dieren zijn weet je al meteen dat ik verliefd was op dit flesje,dus ja ik wist toen ik het kocht dat het kokos was en dat ik al een douchegel met kokos had,maar hier ging het niet om de geur maar om de verpakking,de geur zelf ik ook yummy

Ik wist dat Christina Aguilera parfums had maar douche gels wist ik niet, deze kocht is samen met de mini versie van het parfum By Day,hoewel het By Day noemt is het eerder een uitgaans geurtje,of dat vind ik toch,ik kan niet vergelijken want ik heb By Night niet,maar dit is een beetje zowat de ultiememe geur voor tijdens een date of een nachtje stappen
 

Nog een geur die ook in parfum bestaat,Nice van XX,of is het nu van mexx,ik kan er niet echt aan uit,maar anyway.Dit is een heerlijk zacht parfum met een bloemengeur,vraag me niet welke bloemen want ik ben totaal geen bloemen expert,maar het is echt een lief geurtje.

Oke,het zijn 6 flesjes maar ze tellen voor 1,ik kocht ze in de zelfde verpakking en ze hebben allemaal de zelfde geur en ze zijn echt klein,maar geloof me de geur is heerlijk,een snoepjes achtige geur,echt iets voor mij,alsof je een een snoepjeswinkel bent beland!!!Ik persoonlijk gebruik de Mr Messy het liefs omdat het zo tegenstrijdig is,Mr Messy in de douche.
Dat waren dan mijn showergels,alle 12,of 7 het is hoe je het bekijkt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen