zaterdag 25 februari 2012

Born Lippy

Al ongeveer 2 maanden gebruik ik deze heerlijk lipenbalsem van de Bodyshop.Born Lippy.Aaaaah,die naam alleen al vind ik schattig.Maar ja,gebruik ik Born Lippy enkel omdat het goed werkt of om meer redenen

Ik weet nog goed wanneer ik dit kocht,mijn exams waren juist gedaan en ik was vroeger dan gepland klaar dus besloot ik om even in een paar winkeltjes op de meir rond te kijken.Meteen ging ik de Bodyshop binnen,misschien klinkt het dom maar ik vind het alleen al leuk om aan de geuren te ruiken!En toen zag ik plots onder de plank het bodybutters,waar lipproducten op stonden fel gekleurde potjes met stoere comic achtige lippen.En toen rook ik aan de felroze,ik heb nooit liefde op het eerste zicht gekend,maar liefde op de eerste geur,dat was dit.Volgens Bodyshop zelf moet dit naar frambozen ruiken maar ik vind dat het naar aardbei snoep ruikt!Heerlijk!!!
Ik heb het dus al sinds december en neme het overal mee naar toe,niet perse om het op te smeren maar vaak ruik ik gewoon even aan de geur,ook andere mensen houden van de geur.Ik heb nog niemand geweten die heeft gezegd:Bah!wat voor geur is dat.
En het ruikt niet alleen lekker maar het heeft ook nog eens een scheurtje in mijn lippen verzorgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen