dinsdag 21 februari 2012

Trends die ik niet aan meedoet/deed

Ja,zoals iedereen zie ik wel eens een trend voorbij komen waar ik zo iets van heb:Wow!dat is mooi!
Maar natuurlijk zijn er ook trends,veel trends die mij totaal niet liggen.Benieuwd welke dat die zijn???Lees dan verder!



Om te beginnen de harembroek,deze vind ik echt lelijk,waarom moet in godsenaam dat kruis zo laag hangen???Ik kan nog wel geloven dat het lekker zit om te slapen maar serieus,toch niet om serieus over straat te lopen.
Ook boyfriendjeans vond ik niets,waarom doe je de broek van je vriend aan??Ten eerste mannenbroeken zijn voor mannen ontworpen en ten tweede;hoe zou jij kijken moest je vriend plots jou broeken uit jou kast halen omdat de girlfriendjeans in is?Die jongen koopt broeken voor zichzelf!

Sillybands...ik vond het concept er rond ook maar niets;als je ze rond je arm had waren ze 'gewoon' maar als je ze uit deed kregen ze een vorm,wat heb je er nu aan dat ze enkel een vorm hebben als je ze uit doet,je gaat toch niet pronken met armbanden die je niet aan hebt?

Wat ik ook niet snap was de trend van maar 1 oorbel?Welke gek heeft te veel naar piraten films gekeken en is met dit idee gekomen?

Jumpsuite's...wie heeft die naam bedacht???Wat ik denk niet meteen dat je er in kan 'jumpen' om dan snel klaar te zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen