woensdag 1 februari 2012

Review Montagne Jeunesse Red Hot Earth Sauna Masker

Ik hou van gezichtsmaskers,die van Montagne Jeunesse heb ik het liefst,ze zijn goedkoop en betrouwbaar.
Het is vooral heerlijk om even een masker op te smeren na een lange koude dag,das pas genieten!Onlangs kocht ik het Sauna masker van Montagne Jeunesse,daar was ik echt benieuwd naar.
De verpakking is net zoals alle andere,maar op deze las ik dat het warm op je gezicht word.Moest ik nu bang worden dat het veel te warm ging worden.Ik zal niet ontkennen dat ik twijfelde om hem te kopen maar toch kocht ik het.

De kleur van het masker is moeilijk te omschrijven,het is een soort oranje-roze kleurtje.Ik hoorde ooit iemand zeggen dat je zo'n kleurtje het beste kreeften roze kan noemen,dus hierbij het is kreeftenroze.
Ook de geur is apart,niet echt een zoete geur,ik dacht omiddellijk aan mos dat je in de hersft in het bos ruikt.Ik hou eerder van zoete geuren maar op een of andere manier is dit een uitzondering.

Er was geen rede om bang te worden,zo warm werd het masker niet,het deed zelfs goed omdat het nu buiten zo koud is.Maar een echt sauna gevoel???Nee dat niet.het is meer gezellig warm

Helaas is een minpuntje dat het masker niet droogt en dat het druipt en na een tijdje jeukt het ook wat,toen de jeuk te erg werd besloot ik het er af te halen.Omdat het niet hard was geworden ging het er makkelijk af,maar mijn huid bleef zo'n 5 minuten jeuken.Maar toen dat gedaan was voelde mijn huid heerlijk zacht!!!!!Na 2 dagen was het effect nog voelbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen