vrijdag 3 februari 2012

Review Essence Multi Action Smokey Eyes mascara


Vandaag schrijf ik weer een review,deze keer over de Multi Action Smokey Eyes mascara,deze zou beloven om je wimpers een smokey effect te geven



Er was weer eens lekker veel korting in het kruidvat,daarvan moet je nu eenmaal van profiteren,de mascara's van esscene waren nog goedkoper dan daarvoor,voor zo weinig geld kan je dat toch moeilijk laten staan?

Op de site van essence schreven ze dit over het product
ultracoole smokey eyes zijn nog net zo populair als afgelopen jaar! nu is er voor de fans van deze look iets nieuws om naar uit te kijken. de nieuwe multi action mascara - smokey eyes zorgt met zijn diepzwarte kleur voor een fascinerende en intense look. het innovatieve nylon borsteltje is gebogen en plat tegelijk. zo wordt elk haartje - tot zelfs de kleinste haartjes in de ooghoeken - bereikt en krijgt het extra volume en definitie. de speciale formule met zachte wassen geeft elke wimperhaar extra dikte van de wortel tot het uiteinde. de cremige, zachte textuur maakt het mogelijk de mascara laagje voor laagje aan te brengen, zonder te klonteren. Smokey eyes liefhebbers: dit is jouw mascara!



Ik heb al het geluk van mezelf al dikke donkere en best wel lange wimpers heb,dus voor mij werkt zowat elke mascara,maar ik merk het effect altijd wel.
Het borsteltje is inderdaad erg fijn,je kan makkelijk bij zowat elke wimper geraken en je kan er veel laagje op doen en het klontert maar slechts een beetje,maar ik denk dat het met een wimperkammetje er zo weer uit is,wat de het klontert maar echt weinig.
Nu moet ik wel zeggen dat je eerste er wel een paar keer over moet gaan tot je effect hebt.Mijn ogen wimpers vallen ietsje meer op,maar een smokey effect zou ik het niet meteen noemen omdat ik aan smokey eyes al meteen aan make-up voor s'nachts denk of voor chique gelegenheden,dat is deze niet,het een mascara die je elke dag kan dragen,niet enkel perse s'nachts

Mijn make-uploos oog
Met de mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen