vrijdag 24 februari 2012

Cute & Dead

Wie mij kent weet dat ik van ietsje aparte kleding hou,schattig maar toch met een stoer kantje,logisch dus dat ik van Skell Animals hou.Skell watte???Ja hoe kan ik het uitleggen...het zijn dode maar schattige dieren,en je vind ze helaas niet zo makkelijk hier


Skell Animals bestaan in verschillende soorten,je hebt een kat,een hond,een vleermuis,zelfs een dolfijn ontbreekt niet in de skellanimal famililie.Ik zeg nu skellanimals familie waardoor het een tv-serie lijkt maar dat is het niet,het is iets zoals paul frank,hello kitty enzo.Je vind er pluches van maar ook kleding.Je vind ze onderandere in Hot Topic,helaas is Hot Topic niet meteen goedkoop en het is enkel in Amerika,dus we gaan niet even snel een ticket kopen om naar daar te vliegen en nog wat geld uit te geven daar,want dan ben je blut!
Maar via internet kan je via http://skelanimals.myshopify.com/ veel leuke spulletjes bestellen,van sjaals tot zelfs stickers!
Maar ik denk dat ik al enkele knuffels in de Fans in de kammenstraat heb gezien,en in een winkeltje in de hoogstraat zag ik ze ook een keer,maar ik waarschuw je voor een knuffel betaal je toch al snel zo'n 15 euro!Dat is dus wel best veel,je kan natuurlijk even creatief worden enz zelf met stof aan de slag gaan





1 opmerking:

  1. Ik heb 2 skelanimalknuffels. Een kat en de rode versie van Dieo (vleermuis). Ik denk eraan om nog eens een grote bestelling te doen op de site!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen