donderdag 8 maart 2012

Aparte stijlen

Als je me kent weet je dat ik qua stijl van aparte dingen hou,schattig maar met een stoer kantje.
Ikzelf hou ervan om naar foto's te kijken van celebs die ik absoluut bewonder in het apart zijn.
Vandaag laat ik jullie mijn 3 favoriete aparte celebs zien die ik bewonder in het apart zijn

 
Skye Sweetnam,ze is nog o zo jong maar ze heeft al zo'n eigen stijl,op dit moment is ze 23 maar op deze foto is ze nog jonger,ik denk 19.Op haar youtube kanaal staan enkele make-up tutorials looks die niet voor iedereen bestemt zijn.Op dit moment heeft de schattige Skye Sweetnam zich zelf in geruild voor haar stoerdere alter-ego:Sever,op dit moment is ze zangeres van de rock-band Sumo Cyco,zeker een kijkje nemen! 

Naar mijn smaak vergelijken veel te veel mensen Kerli met Lady Gaga,er zijn gelijkenissen maar geloof me Kerli en Gaga zijn 2 totaal andere personen.Kerli noemt zichzelf qua stijl een Bad Lolita,voor de mensen die niet weten wat lolita is in het kort uitgelegt de Japanse 'schattige' versie van gotic's.Kerli is net zoals Skye een zangeres en haar liedjes zijn ook even apart als haar stijl,haar stem is gewoon prachtig!Wist ze trouwens dat ze Skyscraper voor Demi Lovato heeft geschreven?De versie van Kerli kun je op youtube vinden

Deze keer geen zangeressen,Audrey Kitching heeft als beroep model,maar niet gewoon het doorsnee model dat in alle modetijdschriften staat,Audrey is met haar roze haar toch net ietsje meer andere dan het doorsnee model.Ook haar kleding is niet meteen wat je zegt alledaags,ze heeft onderandere al geposeerd als frietzak,als je Audrey haar foto's wil zien kan je het best een kijkje op haar Facebook nemen.Ze is echt geweldig nog een pluspunt aan Audrey is dat ze even veel houd van katten als ik.



2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je hen bewondert, ik zelf vind het ook altijd leuk als een zanger(es) een eigen stijl heeft. Ik de eerste twee zeker opzoeken op youtube. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen, ik kende ze allemaal nog niet.
    Zelf heb ik niets met Lolitia, maar ik vind het wel altijd grappig om soms toevallig een plaatje ervan te zien op internet.
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen