donderdag 22 maart 2012

Pimp je Iphone

Ikzelf heb helaas geen iphone,hoewel ik er ongelooflijk graag eentje zou willen hebben,maar ik ben blij met mijn ipod.Maar toen ik onlangs op een site genaamd http://www.phonejunkie.nl kwam,zag ik enkele leuke iphone hoesjes voorbij komen,ik denk persoonlijk wel dat deze site handig is voor mensen die een iphone hebben mensen die net zoals ik er geen hebben kunnen zoals mij gewoon kijken naar de leuke hoesjes en dromen van een dag dat wij ooit die iphone hebben.Ik laat mijn favorieten zien.
 Deze zijn echt lief!!Eentje voor jou en eentje voor je vriend of vriendin,als je een jongen bent
 Lekker retro
 Voor echte snoepkonten!hoewel ik moet toegeven dat dit er een beetje raar uitziet
   
Ikzelf ben geen gamer maar vond deze case wel super orgineel
Gewoon toocute,en je kan het knopje veranderenè! 
Zacht en doet me denken aan mijn kleuter periode die ik stiekem toch wel mis

 Om in de paasstemming te komen...maar ze zijn ook het hele jaar leuk

Awww,deze zijn echt te lief!!!,en het staartje is afneembaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen