dinsdag 3 april 2012

Outfits van KCA 2012

31 maart waren het de Kids Choice Awards,dit betekend niet alleen winaars en verliezers maar ook prachtige outfits op de red of in dit geval orange carpet.En daar word ik helemaal vrolijk van.Dus bij deze laat ik enkele outfits zien van de orange carpet

Ik weet dat ze acteert en zingt en dat een vriendin van mijn fan van haar is,dat is ook het enige wat ik over Victoria Justice weet.Maar wat ik nu ook weet is dat ik deze outfit geweldig vind,geen speciale jurk maar een zachtroze blouse met daaronder een in dezelfde kleur short,geen rok of jeans broek maar een leuk schattig shortje met daaronder dan weer totaal andere hakken,dit is niet gewoon voor een award show en daarom dat dit zo opvalt en ik moet zeggen;i like it!

Ik weet niet echt wat ik over deze outfit moet denken,op het eerste zicht is het mooi,de kleur past erg mooi bij Selena Gomez en de rode schoentje zijn ook leuk,maar dan kijk je dichter en dan vind ik de rok toch minder en de blotebuik is toch ook net ietsje te veel van het goede,maar we gaan niet te kritsch zijn want als je goed kijkt vind ik het toch leuk gedaan dat ze niet veel extra er aan heeft gedaan,behalve een klein subtiel kettingkje


Kelly Osbourne heeft gewoon een LBD aan,met maar één schouderkant,het staat goed bij haar,en haar grijs haar met paarse plukken kan ze best wel hebben, en kijk dan naar die schoenen!De eyrcatchers van de hele outfit,voor Kelly is het een outfit met klasse met toch het speelse kantje aan,goed gedaan meid!

Ashley Tisdale koos voor een zachtrode jurk met een printje erop,een bruine clutch die matcht met haat schoenen en riem,een leuk klein detail,kijk naar het rode plukje in haar haar.Ik vind het wel iets hebben,hoewel ik aan de onderkant van de jurk iets niet vind kloppen maar ik weet niet wat.

2 opmerkingen:

  1. Die laatste jurk had ik echt leuk gevonden als de onderkant niet zo raar was.. Leuk blog heb je trouwens. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen