woensdag 11 april 2012

3 Dagen in Londen

Sinds gisteren nacht ben ik terug uit londen,heb er de tijd  van mijn leven beleefd.Sowieso dat ik terug kom en mijn vriend heeft al laten weten dat hij er eens met mij naar toe wil.Ja ik ben er zeker van Londen is mijn favoriete stad.Nu zit ik terug in het appartementje waar ik woon in Antwerpen,en ik wil terug.Ik zal even overlopen hoe Londen mijn hart heeft verovert

Ons hotel lag in Greenwich,wij dachten dus dat we gewoon bij het metro station North Greenwich ons hotel snel konden vinden,dat hadden we fout want we zaten ergens helemaal anders,gelukkig waren er taxi's in de buurt die wel wisten waar ze naar toe moesten,en wat voor taxi's?niet zomaar maar met leuke retro printjes,ik mocht zelfs even aan het stuur zitten.


Ook zijn we naar de wacht gaan kijken aan het koninklijk paleis.In de toeristen shop zagen we ook zo'n muts,zo lijk ik toch echt op een fotomodel!Maar ik heb deze toch maar niet gekocht.
Imitators kun je genoeg vinden de Londen Eye,maar deze was toch mijn favoriet!Kijk dan!hij lijkt er toch mega hard op!
De volgende dag gingen we naar Camden Town,mijn favoriete plaats in heel Londen,ik weet niet of je de Kammestraat in Antwerpen kent maar dit is de vergrote versie,echt super leuk ik denk niet dat je alles op 1 dag kan zien daar

In Camden hadden ze ook een Starbucks,daar genoot ik van mijn starbucks en chekte ik snel mijn twitter want als je wi-fi hebt moet je daar van proffiteren ondertussen las ik op de muur de historie van Camden Town
Het speelgoedwinkeltje wat ik vond ik Camden was klein maar overvol,ik zie op deze foto dingen die ik daar precies niet heb gezien.
Dit was ook nogal een ervaring!Vissen die de dode huid aan je voeten opeten,zeker leuk om te doen!Ik voelde me ook even beroemd want veel voorbijgangers trokken er foto's van en ik werd ook vaak aangesproken,kietelt het?Doet het pijn?Het kietelt maar doet geen pijn.

Al even sorry op voorhand maar nu gaan even veel schoenen komen
Je hebt het wel door,ik ben een Dr Martens fan,en ik was heel trots dat ik in de allereeste winkel ooit ben geweest als echte Dr Martens fan kon ik het niet laten om een paar te kopen,ondertussen had ik in Camden een sweater gekocht die ik meteen had aangedaan,fierheid!
We zijn niet de hele dag  in Camden geweest toen het een beetje later werd gingen we nog even langs bij Covent Gareden waar een paaseiren tentoostelling was,ik was meteen verliefd op dit ei.

De laatste dag aten we in Rainforets Cafe,het eten was opzich niet zo wow,maar hoe het er was ingericht,ik zat achter een grote plastice olifant en plots terwijl ik zat te eten begon deze heel hard te toeteren en te bewegen,naturlijk dat ik schrok!Maar het was er echt leuk.

Harrods hebben we niet gezien maar dat vond ik niet erg,de grootste snoepjeswinkel ter wereld dat wou ik liever doen en dat deden wee de M&M's word!Echt leuk ook liepen Red,Green en Blue er ook!
Oke,ik heb een vurig karakter,maar ik ben niet zo erg hoor!

Nog even iets grappig wat me is opgevallen bij ons lopen de mannetjes op de verkeerslichten naar links!hier naar rechts.
Deze foto vond ik ook heel mooi gemaakt op dag 2 in Camden.

Zijn jullie al eens naar Londen geweest?En wat hebben jullie daar allemaal gedaan,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen