donderdag 19 april 2012

Coachella outfits weekend 1

Elk jaar word word in Amerika in Ohio het festival Coachella gereorganiseerd,er komt elk jaar veel volk op af en niet alleen gewoon volk maar ook komen er elk jaar naar Coachella ook veel celebs,en natuurlijk zien ze er (meestal) weer supergoed uit.Wil je weten wie wat droeg?Kijk dan gauw verder.

 Vanessa Hudgens is niet bang om op blote voeten te lopen,in haar haar heeft ze een bloemenkrans en ook heeft haar cropped top iets met bloemen,ze draagt een afgebleken jeansshort met een leren riempje.Ik vind de outfit een echte festival outfit maar zeker niet om gewoon mee rond lopen wel een minpunt is die jas-of wat het ook is-
Vanessa in een andere outfit,ietsje minder fleurig maar zeker niet minder leuk,zwarte regenlaasjes,zwarte kniekousen,zwart-wit jurkje,zwart vestje zwarte ketting en een rode hoed,leuke eyecatcher!Wat nog een eyecatcher is maar je niet goed ziet zien kleine plaksteentjes onder haar ogen.

Emma Watson had haar tijgerkleedje aangetrokken,buiten haar vestje droeg ze bruine tinten tas,hoed,schoenen,ketting en zelfs haar riem.Als je goed kijkt zie je wel dat haar nagels milkyblauw zijn,leuk detail!

Van Emma Watson naar Emma Roberts,ik vind Emma Roberts leuk maar hier helaas niet zo,zowel haar broek als haar top vallen beide op,en dat kan soms mooi zijn maar hier zeker niet,en de ketting erbij maakt het ook niet echt mooi,maar wel leuke tas dat je hebt Emma!

Michelle Trachtenberg houd volgens mij van pastel,en dan nog het liefst blauw pastel,ik hoop dat ik niet het hele rijtje weer moet afgaan.Michelle had het een leuke outfit kunnen maken als ze de jurk in haar kast had laten liggen en er een andere had uitgenomen
Nina Dobrev zag er stralend uit naast Iam Somerhalder,ik kon geen enkele foto van een van deze twee  apart ze waren echt letterlijk altijd bij elkaar,maar anyway,de jurk is ook prachtig,niet iets speciaals met een printje ofzo maar dat hoeft ook niet haar tasje en riem passen prachtig bij elkaar net als Iam en Nina,en kijk dan,ze dragen allebei een ray ban,aaaah!

En als laatste Lilly Collins,die op zich wel een leuke jurk draagt maar ik vind hem ietsje te gewoontjes voor een festival en dat geld ook voor haar schoenen,maar haar tas is wel festival-proof,dus Lilly volgende keer toch meer een heel klein beetje gewaagder??

Dit weekend is er nog een editie van Coachella,wie wat dan draagt zal je ook op mijn blog kunnen lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen