vrijdag 13 april 2012

Camden killed my wallet

Zoals jullie al konden lezen was ik helemaal verliefd op Camden Town in Londen.Natuurlijk dat ik daar wat heeft gekocht.Het was zo'n leuke buurt en als ik kon had ik alles daar gekocht.Maar vandaag laat ik jullie dus mijn aankopen zien.

Ik heb 3 paar schoenen in Camden gekocht,ja je leest het goed 3 paar!Maar ik heb er van geen enkel spijt en ik weet dat ik ze vaak ga dragen.
Om te beginnen Dr Martens,ik wou al heel lang deze roze al zeker 3 jaar!Maar ik vond ze nergens,wel vond ik in de H&M er die er heel hard op leken maar die waren helemaal van plastic.Ik twijfelde tussen de Dr Marten met stippen of deze neonroze,maar deze kon ik met veel meer leukere dingen combineren dus koos ik voor de neonroze waar ik trouwens heel fier op ben.
Deze was ik totaal niet van plan om te kopen maar toen ik ze zag,dacht ik van wow,jou moet ik hebben,ik hou enorm veel van katten dus dit waren de perfecte schoenen voor mij!Ook ze zool was enorm leuk!Ik heb ze trouwens gisteren gedragen en ze lopen echt goed,en dat terwijl ik normaal gezien altijd mijn voeten kapot loop in ballerina's.
De dag dat we in Camden Town waren regende het verschrikkelijk hard,en toen botste ik op dit paar leuke regenlaarzen waarvan je nog eens niet ziet dat het regenlaarzen waren hier in België is het een beetje raar om regenlaarzen te dragen maar in Camden liep zowat iedereen er mee dus leuke regenlaarzen zijn er daar genoeg!Toen ik in de Starbucks was poste ik ook trost deze foto.
Ook heb ik qua kleding een super aankoop gedaan het merk Living Dead Souls kende ik niet maar nu wel!Het is een beetje in de stijl van Skell Animals maar dat ietsje anders.Op dit moment draag ik mijn aankoop zelfs en toen ik het kochte droeg ik het ook meteen.Als je het draagt zie je de ribben van een skelet best cool he,maar dat is nog niet alles want je kan de rits helemaal naar boven risten zodat er ook een doodshoofd tevoorschijn komt,super leuk!
Iets minder alternatief maar zeker niet minder mooi,een marine achtig kleedje.Ik denk dat ik deze zeker goed ga kunnen combineren met mijn katten ballerina's en met een leuk strikje in het haar om het toch iets apart te geven.,Haha nu valt me pas op dat mijn Dr Martens er ook opstaan
Excuses voor de vegen op de laptop maar het gaat over mijn aankoop,het ei,wat een ei???Niet zomaar een ei maar eigenlijk is het een botsbal,gewoon in de koelkast leggen er terug uit halen en dan naar iemand gooien,heb mijn vriend gisteren goed gefopt!

Zo dat waren mij Camden aankopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen