donderdag 5 april 2012

Welke make-up neem ik mee naar Londen

Ik wou het al zo lang!En deze vakantie gebeurt het eindelijk!Ik ga binnenkort voor 3 dagen naar Londen.Wat ik zeker mee neem is make-up anders voel ik me 'naakt' en het leek me wel leuk om een kijkje te nemen in mijn make-up tas die mee gaat
Voor nieuwsgierigen:het tasje komt van het kruidvat

 Ik moet toegeven dat ik me nog redelijk goed heb ingehouden,al zeg ik het zelf,wat zeker mee moest was mijn oogpotlood van bourjois,het is zowat mijn meest gebruike make-up product,en dat zie je ook want echt mooi ziet de verpakking er niet meer uit,ook mijn eyeliner van essence gaat mee,nu ik terug kijk is het wat nutteloos want ik gebruik hem amper maar he je weet nooit wanneer ie van pas komt.Ook de Essence Multi Action Smokey Eyes mascara gaat mee
Nog andere oogmake-up zijn mijn oogschaduws,2 quattro palletjes van Essence in de kleuren XOXO en to die for ook heb ik dan nog mijn donkerbruine oogschaduw van nivea snel in het tasje gestopt
Er gaan 7 lipproducten mee naar Londen,Ik ben echt erg,voor maar 3 dagen,maar ja wat ik zeker niet kon thuis laten was de  Born Lippy lipbalsem van de Bodyshop ook 2 labbalo's gaan mee de ene is de classic care de andere fruity shine.de Stay With Me lipgloss van Essence in de kleur Trendsetter en van de Tint It!lipgloss gaat Turn to happy mee verder gaat ook mijn Catrice lipstick in de kleur Pink Panter mee,en daarbij gooide ik nog snel een transparante lipgloss van Nivea in het tasje
Ook het ik reinegingsdoekjes mee,ook gaat van de Essence My Skin lijn de moisturizing cream-gel met komkommer en limoen mee,ook mijn 2 foundations van Maybelline en Nivea mee,hoewel ik nu zit te twijfelen of ik Nivea niet thuis laat,ook heb ik er nog  een testertje van parfum van de Bodyshop mee genomen,ik wil niet stinken in londen en tot slot mijn 2 kwasten die van de Hema zijn.

1 opmerking:

  1. Om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op make-up.. Maar wel een leuk tasje! : )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen