woensdag 23 mei 2012

Essence My skin tinted moisturizer review

Ik war onlangs weer eens in het kruidvat.Het was niet perse om iets te kopen of zo maar toen viel mijn oog op deze nieuwe moisturizer van Essence van de My Skin lijn.De geur perzik en acai bessen en dan nog eens die budget prijs er boven op.Dat kon ik niet laten staan.


Pas toen ik thuis kwam zag ik dat er op de verpakking light skin stond,ik had in de winkel niet door dat het een getinte moisturizer was.Ik heb geluk want ik heb een lichte huid maar als ik nu perongeluk de donkere had genomen dan had ik een klein probleempje.
De geur zelf was prima,ik heb op mijn kamer nog een potje liggen met moisturizing cream-gel met de geur komkommer en limoen maar die geur valt echt tegen,deze geur is daarin tegen vele lekkerder.
Toen ik op de tube drukte dacht ik wel;oei dat is volgens mij ietsje te donker voor mijn lichte huid.



Op mijn huid zag het er zo uit...ik lijk net op een indiaan!
Na 2 keer te smeren zag het er als ietsje lichter uit,ik had met dat klein beetje genoeg voor de ene heft van mijn gezicht.
Zo zag het er uit toen ik het over de hele helft van mijn gezicht had gesmeerd,de kleur is weg en mijn huid voelt zacht aan.

Ik vind het zeker een aanrader,maar zeker niet te veel opdoen!
Essense My Skin tinted moisturizer is voor €1.99 te koop in het kruidvat.

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen