donderdag 31 mei 2012

Purr

Al een tijdje wou ik Purr,het eerste parfum van Katy Perry.
En een maand geleden kreeg ik het in mijn handen,ik was echt blij,als je iets al zeker een jaar wilt hebben en als je het dan krijgt dan is dat pas echt leuk.
En wat vind ik nu uiteindelijk van Purr??Lees snel verder
Ik vind Katy Perry zeker geen slechte zangeres,en als ik haar ooit tegen kom zou ik zeker een handtekening vragen en een babbeltje met haar maken,maar ik zou nooit honderden euro's aan een concert van haar uitgeven,want zo'n grote fan ben ik niet
De rede waarom haar parfum moest hebben was vooral van wegen het flesje.Het is in de vorm van een kat en het kleurtje is paars,mijn lievelings dier en kleur in een!
Ik was toen ook echt blij dat ik het flesje eindelijk had,het had meteen een mooi plaatsje op de venter bank gekregen omdat het echt een pronkstuk is.
Maar genoeg over het flesje,laten we het nu hebben over de geur zelf...heerlijk!!Het is een zoete geur,ik kon het het best omschrijven als fruitige bloemen en ik had gelijk,na wat zoekwerk bleek dat de basis noten muskus,sandalhout,vanille,amber,kokosnoot en orchidee zijn.
de middelnoten zijn jasmijn,fresia en rozen
de top noten zijn gardenia,bamboe,perzik en rode appel.
Ik kan je zeggen dat deze geur heerlijk is en dat hij lang,heel lang blijft hangen en ik ben niet de enige die het lekker vond.
Nu kom ik er net achter dat Katy een nieuw parfum heeft genaamd Meow en het flesje is weeral paars maar dan wat lichter,i like it,i want it!!

1 opmerking:

  1. Toevallig ben ik vandaag parfum wezen kijken, maar deze ben ik niet tegengekomen.Wat een onwijs schattige flesjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen