woensdag 6 juni 2012

Like a trip to New York & Like a day in a candy shop

Ze zijn eindelijk verkrijgbaar,de essence geuren!!
Het kruidvat op de meir waar ik altijd naar toe gaat had 2 geuren in het parfumschap,Like a trip to New York en Like a day in a candy shop.Eerst wou ik er een mee naar huis nemen maar uiteindelijk werden het er 2.

Toen ik schreef dat essence geuren ging uitbrengen schreef ik ook dat ik erg benieuwd was naar Like a day in a candy shop.Ik moet zeggen dat ik had gehoopt dat het echt een super zoete snoepjes geur ging zijn,vroeger had mijn moeder een snoepwinkel en daar ben ik zowat in groot geworden dus ik hoopte dat deze geur me er wat aan deed denken,helaas is ie net ietsje minder dan ik had verwacht,ik ruik wel suikersnoepjes maar dat is het zowat,niet echt een hele snoepwinkel.Wel een lekkere geur maar net iets onder mijn verwachtingen.
 Like a trip to New York is een geur waar ik niet zo veel van verwachte maar eenmaal ik hem rook was hij echt jummie,persoonlijk vind ik hem zelfs lekkerder dan Like a day in a candy shop,een erg zomerse geur,ik heb het gevoel dat ik deze geur al eerder heb geroken maar ik weet niet waar of wanneer.Ik heb even aan al mijn parfums geroken maar geeneen ervan leek zelfs nog maar een beetje er op.

10 ml kost €2.99 en 50 ml kost €6.99,ikzelf vind de kleine flesjes best wel praktisch want ze kunnen gemakkelijk in je tas, het is eau de toilette dus blijft niet super lang hangen,maar dat is ergens ook logisch aangezien het wel erg budget is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen