donderdag 28 juni 2012

Verjaardags douche gels

25 dagen geleden ben ik 16 geworden.Voor mijn verjaardag heb ik een paar douche gels gekregen 4 in totaal,en ik moet zeggen dat het totaal 4 verschillende geuren zijn dus leek het me wel leuk om het er vandaag over te hebben.



van klein naar groot!

Om te beginnen een douche gel van L'occitane,mijn aller eerste product van L'occitane ooit!!!De geur Pivoine Flora is zacht en liefelijk doet me een beetje denken aan  Nice van XX enkel is deze meer bloem geur,ik zou de geur zelf nooit hebben gekocht maar het ruikt echt heerlijk.

Ik wist niet wat ik moest zeggen toen in deze douchegel in mijn handen kreeg!!Het was perzik geur!Ikzelf heb overal gezocht voor deze geur en vond hem nergens mijn tante vond hem in Wijnegem!De geur is jummie en heeft natuurlijk een echte perzik geur,maar ik moet zeggen dat de perzik in de bodybutter iets lekkerder ruikt,de douche gel schuimt ook heerlijk!!!Zeker een aanrader voor mensen die van zoete geuren houden!

Ushuaïa is een merk wat ik al wel heb gezien maar ik eigenlijk niet kende,ik had er nog nooit over gelezen en ik had er ook niets van,maar toen ik er aan rook was ik verkocht!!!Wat een heerlijke geur!!!Zoet maar anders zoet dan de perzik,en het kleurtje van de douche gel is ook geweldig,iets tussen roze en rood en het schuimt geweldig.De geur is  granaatappel en om specifieker de zijn,met vruchtvlees van de granaatappel van de Azoren,heb even gegoogeld wat dat is,blijkbaar een landje,mooi,maar ik zou er niet op reis gaan!!

Bourjois,Teder Geluk,vanavond krijg ik mijn uitslag of ik door ben dus laten we hopen dat het teder geluk heeft geholpen,de geur is best wel lekker en beetjes cremerich en een ook een beetje de geur van yoghurt,volgens Bourjois zelf is deze douchegel ook ideaal voor een scheerbeurt maar dat heb ik zelf niet gemerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen