woensdag 13 juni 2012

Limeted edition om naar uit te kijken!!!

Het is wel duidelijk,Julie loves Essence,maar het is ook zo'n leuk en betaalbaar merk en vandaag ge ik het er weer over hebben,namelijk over een Limeted Edition die ik ben tegengekomen toen ik op de Engelse Essence site kwam die namelijk is geïnspireerd op de eerste Walt Disney tekenfilm sneeuwwitje.
Om te beginnen deze leuke lakjes alle lakjes hebben de naam van een van de zeven dwergen gekregen,maar een nagellak potje is groter dan de nagellak die naar de dwergen vernoemd is,die van sneeuwwitje er zit ook 10 ml en in de andere 5 ml,best wel een leuk idee om het verhaal zo over te brengen on nagellak!
Van links naar rechts;01 snow white,02 grumpy,03 doc,04 happy,05 sneezy,06 sleepy,07 bashful en 08 dopey

Deze vijl vind ik persoonlijk erg mooi,het is gewoon een simpele vijl,de kant met de boze stiefmoeder is stap 1 het korter maken en de kant van sneeuwwitje is voor de vorm,maar ik denk dat je de beide kanten voor de beide dingen kan gebruiken

Ook zitten er in deze Limeted Edition special effect toppers,leuk om je dwergnagels mee af te werken!
Van links naar rechts;01 evil queen,02 the huntsman en 03 prince charming

En als laatste deze nagel stickers trouwens deze stickerfolie noemt trouwens 01 heigh-ho, heigh-ho.
Ik vrees dat deze collectie niet in België of in Nederland te koop zal zijn maat wel in Duitsland,maar hopen kan ook nog altijd.

Wil jij sneeuwwitje nagels???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen