zondag 27 mei 2012

Eurovision mijn favorieten

Eurovision 2012 is weeral gedaan en deze keer heeft zweden gewonnen ,op zich wel een mooi liedje maar zeker niet bij mijn 4 favorieten,benieuwt welke landen er wel inzaten???lees dan verder.


Op nummer 4 staat Griekenland,een lekker dansbaar nummer,zeker een must-hear voor de zomer,terwijl je aan het strand ligt te genieten van de zon.
Wat ik zeker ook goed vond was Turkije ,ladidadida lala het deuntje blijft door mijn hoofd spoken.Persoonlijk vind ik dat dat iets moet zijn bij Eurovision nummers;ze moeten blijven hangen, en gewoon leuk mee (en vals) meezingen.

De hyper tweeling staat bij mij op 2.Dit nummer bleef bij mij zeker hangen.Ook een dikke chapeau voor de choreograaf.Een vriendin van mij vind dat 1 van de 2 de homoversie van Ed Westwick  is,nu vraag ik me af of hij ook zo hyper kan dansen.

Nummer 1 was voor mij duidelijk Rusland,die bomma's waren veel te schattig.Ik versta misschien wel niets van wat ze zeggen maar hun lied creëert gewoon ambiance.Come on and dance!!!En ja ze zongen misschien wat vals maar zoals ik al zei ik vind het belangrijker op Eurovison dat het leuk is,en mooi is een pluspunt.Ook vond ik het schattig dat ze niet meededen perse om te winnen maar om de kerk in hun dorp op te bouwen.


Wie waren jou favorieten???

1 opmerking:

  1. Ik vond Turkije ook heel leuk! En Rusland was zo slecht dat het ook wel weer schattig was. : P

    Ik weet niet uit welk land ze kwam, (albanië?) maar er was een meisje met een enorme knot van, ik denk dreadlocks, op haar hoofd, en een heel vreemde jurk aan. Ze had niet echt een mooie act maar zij had zo'n mooi liedje en zo'n mooie stem dat dat alles goed maakte, en zij was zeker mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen